Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fugl Fønix
Skrevet (endret)

Ok, dette er sikkert ett teit spørmål som så mange av mine andre spørsmål. Vi prøver for harde livet, og jeg har gått en stund forbi IKM nå (seks dager).

Og ja, dette blir ganske grafisk, så hvis det er ekkelt burde du gå ut av denne tråden ;)

Jeg tviler egentlig på at jeg er gravid, for jeg har hatt kraftige mensensmerter siden tirsdag, men så leste jeg i litt i symptomtråden og der sto det en del om livsmorstappen. Hvorden den kan føles når man er gravid etc.

Til vanlig kan jeg jo kjenne den, men den ligger litt lengre tilbake og er ikke vond eller noe slikt.

Nå undersøkte jeg litt selv. Og det kjentes ganske rart ut. Den ligger liksom som en hard og vond V mindt i skjeden. Den er mye større en vanlig, og øm.

Er dette sånn den pleier å kjennes ut før menstrasjon, eller kan dette faktisk være ett graviditetstegn?

Har ingen andre vanlige tegn, bare så det er sagt.

Og ja, skal kjøpe tester i kveld :)

Endret av Fugl Fønix
Videoannonse
Annonse
Gjest Fugl Fønix
Skrevet

Glemte å skrive inn at den sitter kjempelavt. Kjenner den noe sånt som fire-fem cm innenfor.

Gjest Fugl Fønix
Skrevet

Da blir det testing i morgen. Fikk ikke skaffet meg i test i kveld, men mannen skal på apoteket for meg i morgen tidlig.

Er jo seks dager over, så det burde vel være trygt å stole på ett testresultat nå :)

Skrevet

Livmortappen er vel lengre inn/høyere opp enn vanlig når man er gravid (i hvert fall i starten). Det tror jeg er den greieste beskrivelsen å forholde seg til om man ikke har tafset på den gjennom hele syklusen en stund så man kjenner detaljene. Men det er et greit symptom å kjenne etter synes jeg, mange av de andre er veldig vage før IKM...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...