Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Jeg har akkurat kommet inn i et nytt forhold med en sinnsykt deilig fyr. Han har ymtet frempå at han kunne tenkt seg at jeg dominerte han. Tanken tenner meg også. Problemet er da at jeg aldri har dominert noen før. Har lett litt gjennom trådene, men de handler mest om hvorvidt noen liker det/ikke liker det. Kunne heller tenkt meg noen råd Noen som har noen tips? Hva gjør du?
Gjest dominatrix23 Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Hei. Jeg har noen tips. Det første tipset er å ikke være for avansert første gangen. Jeg foreslår at du er ganske stille og ikke viser at du er så veldig opphisset, og så bruker noen kontante "ordre" til ham, om å holde hendene på hodet eller noe slikt, eller stå stille osv. Å dominere ham handler ikke så mye om bare hva du gjør, men også hvordan du går frem, hva slags personlighet du har. Det neste skrittet er naturlig nok hvordan du skal ta hånd om ham fysisk. Jeg vil anbefale at du tar av alle hans klær før du tar av deg dine. Så ville jeg vært veldig var på å røre penisen hans, det kan hende den ikke er stiv til å begynne med, og da blir i så måte det jobben. Du må bare finne en måte å gjøre ham kåt på, -og dette er viktig etter min erfaring, den første stimulien du gir penisen hans må være veldig forsiktig og "ertete". Det er naturligvis veldig mange avanserte former for å dominere menn som finnes, fra å knulle dem i baken med en strapon til å binde dem fast og gi dem elektrosjokk, men de lette formene er faktisk der man lærer seg essensen. Det viktigste er at du er sjefen, og er rolig.
Gjest streng nattevakt Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Det viktigste er at du er sjefen, og er rolig. Det er veldig viktig! (Også de andre rådene fra dominatrix23) Holdning, blikk og stemme må fortelle ham at du er sjefen. Fnising og nølende usikkerhet vil lett kunne ødelegge alt. Bruk sminke og klær som du vet tenner ham. Dette er for eksempel tiden for korsetter og høye hæler eller lakk og lær om han tenner på det. Prøv å få ham til å lengte etter å ta på deg, men gi klar beskjed om at han ikke en gang får lov til å tenke på det uten din tillatelse. Det kan være lurt å varme opp før den egentlige leken begynner. Du kan for eksempel sende ham en SMS eller mail mens han er på jobben. Gjør det klart at i kveld er du sjefen og du forventer lydighet! Tenk ut noen regler som du vil han skal følge og gjerne også noen oppdrag han skal utføre for deg. Gjør dette seriøst og bestemt. Du er sjefen og han adlyder! Gjør han ikke som han får beskjed om, blir det heller ingen dominans. Ønsker han nok å bli dominert, vil du bli forbauset over hva du kan få ham til å gjøre på denne måten. Liker dere å dra rollespillet litt lengre, kan du ta et eget navn som Domina og han får ikke lov til å kalle deg noe annet mens spillet pågår. Mange tenner på å bli straffet litt (eller mye) og her kan du bruker reglene og oppdragene. Regelbrudd og oppdrag som ikke er utført til din tilfredshet medfører straff. Det kan være alt fra å smake pisken til nekt av fotall på TV for helgen. Kanskje blir også lørdagspilsen inndratt? Det må ikke binde ham for å dominere, men når du smekker på ham håndjernene eller binder ham til sengen blir det veldig tydelig for dere begge hvem som er sjefen. Noen liker å ydmykes. Du kan for eksempel kommandere ham til å ta oppvasken kun iført et rosa eller blomstrete forkle og med håndjern på. Når dere skal se på TV kan han henvises til å sitte på gulvet ved dine føtter i stedet for i sofaen ved siden av. Vil du gå lenger kan du gjerne bruke ham som fotskammel mens du ser på en episode av Ugly Betty. Selvsagt er han da stille og forstyrrer ikke! Bara fantasien setter grenser for hva du kan gjøre når du dominerer, men det er viktig at dere prater sammen både om hva han ønsker, hva du føler at det er riktig for deg å være med på, hvor mye smerte og ydmykelse du eventuelt kan påføre han og så videre. Du skal virkelig dominere og være sjef når det er du som bestemmer, men det er vanlig å avtale en stoppkode som han kan bruke om du skulle bli for tøff... Ikke begynne med alt på en gang. Ta det pent og avanser etter hvert. Kanskje er det riktig for dere å holde dere til det helt enkle og forsiktige, kanskje er han snart din ydmyke slave for en hel helg... Sist, men ikke minst HAVE FUN!
Gjest 31 Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 I dag er du min bitch ! Og gjør som jeg befaler OK? Eller så kan du glemme å få til å sprute i kveld. Kle av deg naken. Det er en start. La han være naken lenge. Masere føttene dine, lage mat, hente div ting osv. Klapp eller spark lett på pungen hans nå og da, det vil holde junior oppreist. La tiden gå. Viktig at du som er domina får orgasmer og all oppmerksomhet iløpet av kvelden. Gi ordre om slikking og ellers det som gjør at du får orgasme. Kanskje du ordner orgasmen selv med han som tilskuer. Som avsluttning lar du han komme. På din kommando. Når og Hvor.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Hei,spennende diskusjon. Holder på å dominere en fyr på nettet selv nå,ganske så gøy! Elsker å få han veldig kåt og opphissa og la han gå sånn lenge,og å straffe han Veldig gode tips så langt,noen som har ideer på hva jeg kan si eller be han gjøre som fungerer på internett også? Virker som han går med på det meste for å si det sånn,så ikke hold tilbake Takk
Gjest 31 Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Sette på rød dametruse. knulle en dildo og ta spruten i munn.
Gjest Schlager Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Jeg har akkurat kommet inn i et nytt forhold med en sinnsykt deilig fyr. Han har ymtet frempå at han kunne tenkt seg at jeg dominerte han. Tips: - Karatekurs - Sleggekastingkurs - Snuse - Klipp håret guttekort - Banne og snakke grovt - Dra noen grovisvitser - Ifør deg rutete flanellsherreskjorter - Snakk nordnorsk - Skaff Mette-Marit-haken (grov og stor) - Bli høy og grov i benbygningen - Gå og snakk maskulint - Si "ho ho, father christmas is here" ...alltid en schlager!
Gjest Frank 38 Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 Ta på deg lakkstøvletter, sorte lårlange strømper og kort tettsittende skjørt (gjerne skinn), dytt ham bakover på ryggen i senga og si at du er sjef her i kveld!!! Spør ham hva som skjuler seg under gylfen, tru ham med f.eks en gummipikk, spør om han har lyst på en sånn en eller om han vil gjøre som du sier.......+ litt til. Da blir han helt tørr i munnen av kåthet. Lover deg......
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #10 Skrevet 23. januar 2009 Ta på deg lakkstøvletter, sorte lårlange strømper og kort tettsittende skjørt (gjerne skinn), dytt ham bakover på ryggen i senga og si at du er sjef her i kveld!!! Spør ham hva som skjuler seg under gylfen, tru ham med f.eks en gummipikk, spør om han har lyst på en sånn en eller om han vil gjøre som du sier.......+ litt til. Da blir han helt tørr i munnen av kåthet. Lover deg...... Og det vil etterhvert sprute fra kanonen.....
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. januar 2009 #11 Skrevet 24. januar 2009 mye bra(og morsomme) svar her ts finner nok mye artig å bruke og meg selv senere håper jeg Men er det noen som har flere tips over hva som funker bra i en samtale på nett(med kamera). Ting å si,gjør selv eller be han gjøre?
Konservativ Mann Skrevet 24. januar 2009 #12 Skrevet 24. januar 2009 Strap-on dildo er jo skapt for jobben! Lykke til!
Gjest nettslaven Skrevet 27. januar 2009 #14 Skrevet 27. januar 2009 mye bra(og morsomme) svar her ts finner nok mye artig å bruke og meg selv senere håper jeg Men er det noen som har flere tips over hva som funker bra i en samtale på nett(med kamera). Ting å si,gjør selv eller be han gjøre? Nå vet jeg jo ikke hva du/dere har prøvd allerede..men et par ting kan jeg jo nevne: Du sier dere bruker kamera så da kan DU muligens syns det er opphissende og få ham til å ha på seg brystklemmer, håndjern og selvfølgelig være kneblet :-) En annen ide kan være å be ham om å oppsøke et sted bestemt av deg og ta bilde av seg selv naken, kneblet og med evnt annet "utstyr" etter ditt ønske og sende til deg...selvfølgelig med en skriftlig rapport om hvordan han opplevde det...det er selvfølgelig viktig at bildene viser at han faktisk var der :-) Du kan også be ham gå med en "buttplug" en hel dag mens han er på jobb/skole, evnt kombinert med dameundertøy...i løpet av dagen kan han ha ordre om å sende deg et visst antall sms om hvordan det føles ;-) som du ser av nicket mitt er jeg rette "typen" til å gi deg et par tips ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå