Leanne Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Er det fortsatt slik at jenter under 18 får gratis p piller? Husker det var slik for noen år siden..... Og så var det jo prat om at de skulle heve "alders grensen" da det var så mange som tok abort i 20 års alderen... Men vet ikke om dette ble noe av.... Noen som vet?
Avalon Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Opp til du fyller 20 år dekker staten 100kr av p-pillene. Du får dem ikke gratis som de sier. Noen p-pille merker koster rundt 100, andre over 200kr. Staten dekker 100kr og resten må du betale selv
Leanne Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2009 ok... hjalp ikke meg stort må vel bare betale selv da....
Avalon Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 ok... hjalp ikke meg stort må vel bare betale selv da.... Ja, ikke sant. Jeg syns de bør heve den grensen. Og p-piller bør være mye billigere enn det er. Da jeg begynnte på p-piller kostet det merket jeg brukte 205,- Etter nesten 2år kostet de samme p-pillen over 230,. plutselig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå