Gå til innhold

Hvilken er finest?

Gjest Gjest_marie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_marie_*
Skrevet

Hva synes dere om denne kjolen:

kjole

i forhold til denne kjolen (med den overtrekkgreia med blonder på):

kjole

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av dem. Men om det kun er disse det står mellom måtte det ha blitt den siste men da uten den blonde jakken.

Skrevet

Jeg synes den første var nyyydelig, veldig prinsessekjole. :rødme:

Den andre var også fin. Enkel, men fin. Jeg personlig likte ikke blondegreiene, men hey, smaken er som baken. :fnise:

Så hadde det vært meg, hadde jeg valgt den første.

Gjest Lille Bie
Skrevet

Jeg syntes kjole nummer 2 var best, selv om jeg ikke var videre begeistret for det blondetrekket. Men det så det jo ut som om var avtagbart, så da er det jo enkelt å fjerne det. For selve kjolen så fin ut!

Kjole nummer 1 så utrolig bilig ut! Så den ville jeg aldri giftet meg i. Men hver sin smak.

Gjest gjest32
Skrevet
Hva synes dere om denne kjolen:

kjole

i forhold til denne kjolen (med den overtrekkgreia med blonder på):

kjole

For å være ærlig så var ingen av de min smak.

Men jeg husker når jeg var å prøvde brudekjoler, at jeg så bruder som prøvde kjoler jeg aldri selv kunne tenkt meg, men som ble veldig fin på de fordi kjolen passet deres stil og fasong :) Så velg den som passer best til deg som person og som får deg til å føle deg kjempe fin. Masse lykke til i letingen! Selv har jeg funnet en kjole JEG er kjempe fornøyd med, og gleder meg veldig til å bruke den :rødme:

Skrevet

Takk for svar! :)

Jeg er klar over at den første er litt spesiell: jeg klarer ikke bestemme meg for om den er nydelig prinsesseaktig eller for spesiell for meg.

Den andre må jeg ha med blondene - det var de jeg falt for, synes de var ganske fantastiske..hmm, tenkeboksen neste :D

men takk for innspill, spennende å høre!

Skrevet

Jeg syns kjolen med blondene på var penest.. enkelt og greit

Skrevet

Jeg synes den første! Eler hvis du hadde funnet en med sartere blonder.. så hadde kjole nr 2 også vært veldig pen- men synes blondene så veldig grove ut

Skrevet

Det er jo smak og behag! Hvis du falt for blondene, så er jo dette kanskje nettopp kjolen for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...