Gå til innhold

Vi har begynt!!!!

Mistyen

Anbefalte innlegg

Endelig har vi fått nøklene til det nye huset vårt.. Vi fikk dem kl 15 i går og startet på oppussing like etter. Det har da resultert i at kjøkken og stue er ferdig malt med ett strøk, og veggen på soverommet er revet. Der ble det forresten litt mer jobb enn vi hadde regent med, så i dag må vi ut og hendle nytt gulv og panel til taket.......(papsen spanderer icon_smile.gif)

Så nå er det full fart tilbake til malekosten. Gangen skal males og så er det handling på gang. Det kribler i meg......12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh...jeg er sååååå misunnelig på dere. Vi har også kjøpt nytt hus nettopp (forrige uke), men får ikke nøklene før 31 mai. Leeeeeeeeenge å vente. Men når dagen er der, gjett hvem som skal stå klar med malekoster?? Har allerede begynnt å pakke, og gleder meg noe helt avsindig!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Er det noen som har oppdaget at når men skal pusse opp, så bare baller det på seg??!!

Vi har kjøpt hus som vi pusser opp nå, er forhåpentlig snart ferdig. MEN det tar sin tid, vi trodde vi skulle bli ferdig til 17.Mai.

Problemet vårt er at det som står igjen er det en kompis og samboer til svigermor som skal gjøre, men den ene har lovt i over en uke at han skulle komme å hjelpe, men vi har enda ikke sett han. Det må da gå ann å si at man ikke kan istedetfor å love at man skal komme da og da .?? Så går det ann å få andre til å gjøre det.

Jeg blir litt iritert nå. icon_mad.gif

Alt går så tregt, men det har jo sikkert noe med at man vil flytte fortest mulig og gleder seg til å få sitt eget endelig.

icon_smile.gificon_smile.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: Cobra den 2002-05-13 14:30 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...det baller på seg ja icon_smile.gif

Nå har vi bare badet igjen , men det er jo sånn vi ikke kan gjøre selv, så det er bare å vente på faghjelp icon_frown.gif

Nå skla vi flytte neste helg, så det er vel nesten klart til det håper vi.

Ååååååååååååå....som jeg gleder meg icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har og "bare" badet og strøm igjen, heldigvis har vi en kompis som har eget malefirma, så han skal legge fliser på badet. Og strøm skal samboer til svigermor legge opp. Så vi er heldig som får det billig. Og takk og pris så er de begge begynt i dag.

icon_smile.gificon_smile.gif

Så nå venter jeg bare og gleder meg til det blir ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at noen nevnte noe om bekjente som ikke dukker opp..

Vi skulle få sååå mye hjelp. Alle skulle hjelpe oss å pusse opp! Helt til vi faktisk begynte å pusse opp!!! Da hadde ingen tid eller lyst.

Vi gjorde alt selv. Noen få dukket opp og var med en times tid, så måtte de hjem.

Det som er fryktelig morsomt er at de som skulle hjelpe, men aldri kom har begynt å pusse opp selv. Og de trenger hjelp. Men man har jo ikke fryktelig lyst til å gjøre noe når man vet hvor mye de gjorde for å hjelpe.

Man blir jo aldri ferdig med å pusse opp. Når alt er ferdig går det aldri lang tid før man begynner på nytt!

Men gøy er de3t likevel! Og fryktelig dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...