Gå til innhold

Søke barnehage på nytt?

Anbefalte innlegg

Gjest Sørlandspige
Skrevet

Vi har 4dagers barnehageplass nå, og så lurer jeg på om/hvis vi vil ha full plass kan jeg da kun henvende meg til barnehagen eller må jeg levere ny søknad??

Var inne på barnehageweb(kommunnen bruker denne siden til levereing av søknader) men kunne ikke finne noe informasjon om dette der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er så enkelt som å prate med dagligleder i barnehagen din og spørr om de har kapasitet til å gi dere 100% plass=) jeg vet i hvertfall at min mor som er daglig leder ga et søskenpar større plass da de fikk et alvorlig sykt søsken og foreldrene deres trengte ekstra hjelp. men om dette var et engangstilfelle vet jeg ikke sikkert(denne barnehagen er privat, vet ikke hva de gjør i kommunale), men tror det bare er å henvende seg til barnehagen og gi en skriftlig forespørsel=)

men hadde det ikke vært mye lettere å bare spørre en av de ansatte i stedet for å lege det inn her?=)

Gjest Sørlanspige
Skrevet

Joda,så klart er d enkelt å spør i BHG. Men kom plutseli til å tenke på dette,og postet bare ett innlegg for å høre litt!

Tenker så klart å høre med ho i BHG,vist vi finner ut om vi vil ha full plass :)

Men takk for svar :) :)

Gjest Ped.leder
Skrevet
Joda,så klart er d enkelt å spør i BHG. Men kom plutseli til å tenke på dette,og postet bare ett innlegg for å høre litt!

Tenker så klart å høre med ho i BHG,vist vi finner ut om vi vil ha full plass :)

Men takk for svar :) :)

Ja. Spør leder i barnehagen. Ikke sikkert du trenger å levere søknad.

Skrevet
jeg vet i hvertfall at min mor som er daglig leder ga et søskenpar større plass da de fikk et alvorlig sykt søsken og foreldrene deres trengte ekstra hjelp.

Har ikek din mor taushetsplikt? Og bør ikke DU vite bedre enn å legge ut slike opplysninger her? Jeg kjenner faktisk denne familien...

Skrevet
tror det er så enkelt som å prate med dagligleder i barnehagen din og spørr om de har kapasitet til å gi dere 100% plass=) jeg vet i hvertfall at min mor som er daglig leder ga et søskenpar større plass da de fikk et alvorlig sykt søsken og foreldrene deres trengte ekstra hjelp. men om dette var et engangstilfelle vet jeg ikke sikkert(denne barnehagen er privat, vet ikke hva de gjør i kommunale), men tror det bare er å henvende seg til barnehagen og gi en skriftlig forespørsel=)

men hadde det ikke vært mye lettere å bare spørre en av de ansatte i stedet for å lege det inn her?=)

Poenget er at du kunne klart å svare på ts spørsmål uten å dra fram slike opplysninger om personlige forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...