Gå til innhold

Hva er utroskap?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_titti_*
Skrevet

Har dere lest det siste Det Nye?

Munnsex - uskyldig flørt eller utroskap?

Hvordan kan noen mene at munnsex ikke er utroskap?

Ville dere godtatt sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri. Kysser han andre så er det ut.

Greit nok med vennskapelige kyss på kinnet til tanter og besteforeldre, men dere skjønner hva jeg mener...

Skrevet
Aldri. Kysser han andre så er det ut.

Greit nok med vennskapelige kyss på kinnet til tanter og besteforeldre, men dere skjønner hva jeg mener...

Signerer denne!!

Gjest Kråkaa
Skrevet

Må si det samme som de andre..ville ALDRI ha godtatt noe slikt! Jeg ville hadd problemer med å godta "et lite uskyldig kyss" også..

Uskyldig flørt,hva er en uskyldig flørt? Og et uskyldig kyss? Hvorfor skal det settes uskyldig foran? For at det skal liksom rettferdiggjøre noens handling?

Gjest Gjest_Gurimalla_*
Skrevet

Ville dere godtatt sånt?

I motsetning til andre her så godtar jeg klining, men der går grensen.
Gjest Sandbekken
Skrevet
Må si det samme som de andre..ville ALDRI ha godtatt noe slikt! Jeg ville hadd problemer med å godta "et lite uskyldig kyss" også..

Uskyldig flørt,hva er en uskyldig flørt? Og et uskyldig kyss? Hvorfor skal det settes uskyldig foran? For at det skal liksom rettferdiggjøre noens handling?

WORD! heeelt enig med deg Kråkaa! man kan ikke rettferdigjøre noe slikt :)

Skrevet
I motsetning til andre her så godtar jeg klining, men der går grensen.

Samme her. Litt uskyldig klining hadde vært greit. Men ærlig talt - ordet "munnsex" brukt tidligere i tråden - jeg forbinder det med noe helt annet enn klining, og det jeg forbinder det ordet med - absolutt ikke greit! :fy_fy:

Gjest Kråkaa
Skrevet
Samme her. Litt uskyldig klining hadde vært greit. Men ærlig talt - ordet "munnsex" brukt tidligere i tråden - jeg forbinder det med noe helt annet enn klining, og det jeg forbinder det ordet med - absolutt ikke greit! :fy_fy:

Du som sier uskyldig klining er greit..hvorfor er det greit? Fordi det ikke ligger noe bak? Om det allikevel ikke ligger noe bak hvorfor kline med noen n¨r du har en fast partner du kan kline med? Jeg bare skjønner ikke :klø:

Skrevet
Men ærlig talt - ordet "munnsex" brukt tidligere i tråden - jeg forbinder det med noe helt annet enn klining, og det jeg forbinder det ordet med - absolutt ikke greit! :fy_fy:

Enig. Munnsex er da noe helt annet enn vanlig kyssing/klining. Jeg ville ikke godtatt klining heller.

Gjest Kråkaa
Skrevet

Om man synes uskyldig klining er greit så er det vel greit med uskyldig munnsex også for å sette det på spissen?

Gjest Lurebrus
Skrevet
Om man synes uskyldig klining er greit så er det vel greit med uskyldig munnsex også for å sette det på spissen?

Enig med groundskeeper Willy der gitt :)

Skrevet

Nå fikk jeg lyst til å kjøpe Det Nye bare for å lese artikkelen! Mener de det er normalt at folk ser på munnsex som uskyldig flørt?

Jeg hadde i hvert fall syntes det var like ille om kjæresten min hadde slikket ei dame som hvis han hadde hatt samleie med henne. Faktisk ser jeg ikke den store forskjellen, begge deler er sex med en annen person. Trodde bare det var folk som var forskrudde av religiøse regler som satte et kraftig skille mellom penetrering og annen sex.

Ellers er det gjerne omvendt, mange synes munnsex er mer intimt enn samleie.

Og på hvilken planet er det folk driver og har bare munnsex med hverandre (bortsett fra når man har en partner osv)? Jeg tror nok en fyr hadde sett rart på meg om jeg hadde blitt med han hjem og sagt jeg kunne suge ham, men ikke pule fordi jeg hadde kjæreste.

Jeg synes uansett begge deler er klart utroskap!

Klining vil jeg ikke definere som utroskap, men det er et svik og lite respektfullt overfor partneren.

Skrevet

Utroskap er når en av partnerene går utover den grensen som er satt dem imellom. I ekteskapet vårt er kyssing med tunger over streken av det vi anser som utroskap.

Skrevet

Enig med siste. Hva som er utroskap defineres av de to som er sammen, folk har forskjellig syn på hva som er greit. Men jeg tror ikke akkurat det er så mange som ser på munnsex som uskyldig flørt.

Skrevet

Ville dere godtatt sånt?

Munnsex som i oralsex er naturligvis utroskap. Men kyss trenger ikke å bety all verden.

Gjest Tenåringsmor
Skrevet

Det er veldig mange ungdommer i alderen 14-18 år (som er den aldersgruppen jeg kjenner best til) som setter likhetstegn mellom sex og samleie.

Har man ikke hatt samleie, har man heller ikke hatt sex.

Og har man ikke hatt sex (som i samleie), har man heller ikke vært utro.

Denne gruppen vil da selvsagt mene at oralsex ikke er sex, og at det dermed ikke er utroskap...

Skrevet

Utroskap er ulikt fra forhold til forhold, for det jeg anser som utroskap er ikke dermed sagt at andre mener det samme. Derfor kan oralsex holdes utenfor, om paret har blitt enig i det. Men mener den ene at det er utroskap og den andre ikke, da anser jeg det som utroskap i det forholdet.

Gjest Tenåringsmor
Skrevet
Utroskap er ulikt fra forhold til forhold, for det jeg anser som utroskap er ikke dermed sagt at andre mener det samme. Derfor kan oralsex holdes utenfor, om paret har blitt enig i det. Men mener den ene at det er utroskap og den andre ikke, da anser jeg det som utroskap i det forholdet.

Jeg er enig med deg, men hvis et par har blitt enige om at sex med andre er utroskap, er det tydelig at man først må definere hva man legger i ordet sex...

Skrevet
Jeg er enig med deg, men hvis et par har blitt enige om at sex med andre er utroskap, er det tydelig at man først må definere hva man legger i ordet sex...

Signerer denne :)

Skrevet

Kan egentlig ikke forstå at noen godtar at kjæresten kliner med noen andre jeg..

Blir dere ikke lei dere? Eller... hva tenker dere med dette synspunktet egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...