Gå til innhold

Gabby i Frustrerte Fruer?

Gjest Chrizzy

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy

Er det filmtriks eller har hun lagt på seg for rollen? Merkelig å se henne med den svære struttræva, ser kanskje ikke heelt ekte ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chrizzy
At hun ser tjukk ut er vel uansett å ta i?

Til henne å være så ser hun "tjukk" ut. I forhold til oss vanlige dødelige så er hun vel bare lubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hun gikk på denne festen hun ikke var invitert til så hun da helt normal ut, dvs. slik hun alltid har sett ut? De har jo bare kledd henne i sjuskete klær, klippet håret hennes og latt være å sminke henne. Isåfall er det ikke mye hun har lagt på seg, hun ser jo normal ut nå, dvs. i forhold til oss vanlige dødelige :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun så jo helt normal ut på festen, så det er jo bare et bevis på at klær skaper folk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Men hun har dobbelhake nå og mye større over armene, de var mye mer stilkete før? De kan vel redigere filmen slik at hun ser større ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dobbelthaken har kanskje noe med holdningen å gjøre..?

Ellers ser jo de fleste større ut rundt armene om man bruker en vanlig t-skjorte.

Nei, ikke vet jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg leste et sted at hun måtte legge på seg og få en frodigere figur fordi rollefiguren forandret seg. Men jeg synes hun ser ganske normal ut jeg da, det meste av forskjellen er nok klær, sminke og hårfrisyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er da fortsatt slank og fin! Som det blir sagt før her, klær skaper folk!

Å kalle henne lubben får det til å vrenges i magen min.

Endret av Pjukset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

"Men like etter gikk Eva ut og fortalte at årsaken var at bare hadde lagt på seg fordi rollefiguren hennes i "Frustrert Fruer" skulle gå fra sexy fristerinne til sliten tobarnsmor i den kommende sesongen.

- Jeg er ikke gravid, jeg har bare blitt litt feit, sa hun."

Link

Når hun kaller seg selv for "litt feit" så må vel jeg også kunne kalle henne lubben, og ja, jeg synes hun ser lubben ut! Hun er fin selv om altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lubben" er ikke et ord som ville kommet opp i mitt hode hva angår Eva Longoria...

Nei overhodet ikke. Hun ser normal ut. Ikke rart folk får et anstrengt forhold til kropper hvis det skal være å være lubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun måtte legge på seg for rollen i denne sesongen ja. Det synes godt på bildene av henne i den perioden. I tillegg gikk hun med en bylt rundt magen (eventuelt rompa) for at hun skulle se enda større ut.

Jeg synes hun ser litt lubben ut i serien rett og slett fordi jeg er vant til å se henne som sylslank. Dessuten ser hun veldig utrent ut, og det er vel det som er det verste. Leste at hun ikke trivdes spesielt godt med seg selv i den perioden hun veide mer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun måtte legge på seg for rollen i denne sesongen ja. Det synes godt på bildene av henne i den perioden. I tillegg gikk hun med en bylt rundt magen (eventuelt rompa) for at hun skulle se enda større ut.

Jeg synes hun ser litt lubben ut i serien rett og slett fordi jeg er vant til å se henne som sylslank. Dessuten ser hun veldig utrent ut, og det er vel det som er det verste. Leste at hun ikke trivdes spesielt godt med seg selv i den perioden hun veide mer. ;)

Nei det er greit nok, men det å omtale henne som lubben slik hun ser ut nå er uansett feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Hun har lagt på seg litt, men er da langt fra lubben. Nå er hun vanlig dødlig som oss alle andre :ler: I enkelte scener så ja, der ser hun litt lubben ut, men man ser jo lett at det er svært mye pga klærne og at hun ser så ustelt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nei det er greit nok, men det å omtale henne som lubben slik hun ser ut nå er uansett feil.

Det er ikke feil, det er din mening. Det er to forskjellige ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bare folk synes hyun ser lubben ut, fordi hun alltid så så slank ut før. Vi sammeligner alltid ting. Jeg er 1.50 høy og vil se betraktelig laver ut om jeg står ved siden av en kar på 2 meter enn og jeg står ved siden av en på 1.55. Det betyr ikke at jeg vokser når jeg stiller meg ved siden av en person på 1.55, eller at jeg krymper ved siden av en person på 2 meter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lubben" er ikke et ord som ville kommet opp i mitt hode hva angår Eva Longoria...

Det tenkte jeg også på.

Hun er da fortsatt slank og fin! Som det blir sagt før her, klær skaper folk!

Å kalle henne lubben får det til å vrenges i magen min.

Nei overhodet ikke. Hun ser normal ut. Ikke rart folk får et anstrengt forhold til kropper hvis det skal være å være lubben.

Henger meg på disse.

Ikke rart folk får spiseforstyrrelser hvis det er standarden for å være lubben.

http://evalongoria.celebden.com/?p=421

La oss si hun hadde gått opp fra str US 0 til str US 4. Str US 4 tilsvarer str 36.

Uff, ja i størrelse 36 må man jo være lubben. Hun må passe seg for å ikke komme opp i størrelse 38, da blir hun jo smellfeit! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...