Gå til innhold

Om invitasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en del veninner som har kjærester som jeg vil be. Noen av dem har ikke vært så lenge sammen og bor ikke sammen. Ville dere bare sendt invitasjon til veninnen da og skrive begges navn på? Og så er det en veninne som er VELDIGav og på sammen med en dud (som egentlig er en dritt). Det vil være umulig for meg å vite om de er sammen imorgen og om 6 mnd. Men skal jeg gjøre det samme med dem, å bare sende til veninnen og skrive hans navn på? Tror jeg må spørre henne rett før jeg sender dem ut om dem er sammen hvertfall. :P Ellers tenkte jeg å kjøpe ferdiglaga kort på Panduro hobby og håndskrive på dem. Flere som har gjort det? Eller går det på en eller annen måte ann å trykke skrift på dem? De er jo veldig tjukke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har en del veninner som har kjærester som jeg vil be. Noen av dem har ikke vært så lenge sammen og bor ikke sammen. Ville dere bare sendt invitasjon til veninnen da og skrive begges navn på? Og så er det en veninne som er VELDIGav og på sammen med en dud (som egentlig er en dritt). Det vil være umulig for meg å vite om de er sammen imorgen og om 6 mnd. Men skal jeg gjøre det samme med dem, å bare sende til veninnen og skrive hans navn på? Tror jeg må spørre henne rett før jeg sender dem ut om dem er sammen hvertfall. :P Ellers tenkte jeg å kjøpe ferdiglaga kort på Panduro hobby og håndskrive på dem. Flere som har gjort det? Eller går det på en eller annen måte ann å trykke skrift på dem? De er jo veldig tjukke..

Hva med å skrive "...invitere deg med partner...til bryllup.."? Da er du liksom sikret hvis hun har en ny type om 6 mnd? og slipper å styre med at de ikke er sammen, men møtes i bryllupet. og så kan hun velge om hun vil komme alene eller ikke..

Skrevet

Ja, det er jo en ide. Det hadde passa til akkurat dem, fordi jeg kjenner faktisk ikke denne fyren noe særlig, men de andre parene kjenner jeg godt begge to og vil at begge skal ha navnet sitt på og føle at de er like mye invitert liksom.. Så da er spørsmålet om jeg skal gjøre forskjell.

Skrevet

Vi inviterte alle med partnere - og de vi var usikre på om hadde partner pga litt av-og-på-forhold, spurte vi rett ut om de ville bli invitert alene eller med vedkommende, før vi sendte invitasjonene.

Vi kjøpte forresten også ferdiglagde kort fra Panduro. Men vi verken skrev eller trykket på dem - vi kopierte ark med tekst på, og limte dem inn (med en fin lim-bord med glitter og farge på) på hvert kort. Det var enkelt og ble pent.!

Skrevet

Vi har invitert alle med følge, og det står på invitasjonen. For par som ikke bor sammen har vi gitt dem invitasjonen mens de var her på besøk. Har egentlig ikke sendt særlig mange invitiasjoner.

Skrevet

De med usikre forhold har vi skrevet "m/følge" på invitasjonen. Alle par har blitt invitert på samme invitasjonen selv om de ikke bor sammen, og sendt i posten. Er det flere i samme husstand (f.eks. mor, far og datter), så har de også blitt invitert på samme invitasjon. Ingen vits å gå amokk med invitasjoner. De er dyre, og blir trolig kastet uansett (ihvertfall hvis de ikke er håndlaget)!! :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...