Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut at det kunne ha vært kjekt med et produkt som kan brukes til flere ting, så når jeg leter fant jeg shimmerwaves fra Body Shop. Synes denne så veldig fin ut. Den kan brukes som rouge, skimmer legging,og øyenskygge.

Hva synes dere om denne, er det et bra produkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg har funnet ut at det kunne ha vært kjekt med et produkt som kan brukes til flere ting, så når jeg leter fant jeg shimmerwaves fra Body Shop. Synes denne så veldig fin ut. Den kan brukes som rouge, skimmer legging,og øyenskygge.

Hva synes dere om denne, er det et bra produkt?

heei:)

jaaa kjøp dette!!! bruker det nesten hver dag:) virkelig fine farger:)

bruker å blande dem til en liten highlight på kinnbeina+ bruker de på øynene. får øynene dine virkelig til å legges merke til:) får fram øyenfargen min veldig bra da. siden jeg har grønne øyne.

fått mange komplimanger av folk jeg ikke kjenne også hva øyenskygge jeg bruker osv:)

Endret av mari4ever
Skrevet

Var å så på denne i dag. Synes ikke den var så fin, skimmeret var blasst, fargene grelle i den bronsje, en helt orange urrrrgh, og en med litt orange i, nei den var ikke noe. Skjønner ikke det gode krittikkene den har fått på makeupalley, da var skimmerkubene finere, men farvene var veldig utsolgte.

Skrevet
Var å så på denne i dag. Synes ikke den var så fin, skimmeret var blasst, fargene grelle i den bronsje, en helt orange urrrrgh, og en med litt orange i, nei den var ikke noe. Skjønner ikke det gode krittikkene den har fått på makeupalley, da var skimmerkubene finere, men farvene var veldig utsolgte.

prøvde du de på da? de er jo fine på;) det er forresten ikke orange. det er kobber fargen du snakker om. de er utrolig fine på.

skimmer cubene viser ikke på øyelokket nesten engang så de er jo mye blassere enn skimmer waves? :fnise:

Skrevet

Jeg prøvde den på hånden, de shimmerwaves. Men jeg skal kjøpe en shimmercubes, eller hva den nå heter, når de får inn flere, var tomme lagre kunne damen på body shop fortelle.

Ellers så håper jeg på at Clinique kommer med en slik ny skimmerpallette til våren/sommeren, for de er nydelige, å de kan brukes som solpudder og øyenskygge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...