Gjest aloha84 Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Hei! Jeg hadde min første eggløsning etter sluttet på p-piller rundt den 6-7 januar. Nå 9-10 dager senere har jeg mens smerter og bjunnte å få oransje/rødt blod/utflod. Er det mensen som kommer, eller kan jeg være gravid selv om det kommer slik? Er det ikke slik at mens skal komme 14 dager etter eggløsning??
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Hei! Jeg hadde min første eggløsning etter sluttet på p-piller rundt den 6-7 januar. Nå 9-10 dager senere har jeg mens smerter og bjunnte å få oransje/rødt blod/utflod. Er det mensen som kommer, eller kan jeg være gravid selv om det kommer slik? Er det ikke slik at mens skal komme 14 dager etter eggløsning?? Det kan være festeblødning eller ubetydelig blødning tidlig i graviditet. Eller det kan være mensen som er på vei. Ikke alle har lutealfase på 14 dager, den kan være kortere eller lengre. Tror den kan være fra alt mellom 10-18 dager lang, men det vanligste er nærmere 14 dager. Du får følge med de neste dagene og se om det er mensen som kommer, eller ta en test:-)
Gjest aloha84 Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Det kan være festeblødning eller ubetydelig blødning tidlig i graviditet. Eller det kan være mensen som er på vei. Ikke alle har lutealfase på 14 dager, den kan være kortere eller lengre. Tror den kan være fra alt mellom 10-18 dager lang, men det vanligste er nærmere 14 dager. Du får følge med de neste dagene og se om det er mensen som kommer, eller ta en test:-) Det var mens som kom gitt..... men var ikke dette unormalt tidlig etter eggløsning? Det er min første mens på 6 mnd da...( etter slutt på p-piller)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå