Gjest phonixa Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Jeg er ei jente på 26 år, bruker verken p-piller eller andre medisiner. Trener flere ganger i uka og er sjeldent syk. Men hvor blir det av sexlysten i relasjon med annen part? Jeg var i et lengre forhold, som døde ut på grunn av lite sexlyst fra min side. Hadde vi sex var det fordi jeg følte jeg "måtte". Nå som jeg er singel har jeg havnet under dyna med tre stykker. Ikke sex, bare kos. Jeg blir ikke kåt i disse situasjonene heller. I mitt eget selskap derimot kan jeg føle for å ha "sex" på egenhånd. Hvorfor kommer det behovet bare når jeg er alene, og ikke sammen med en annen part? Kan man fortrenge kåte følelser fordi man er redd i samvær med en annen part?
Gjest Wind Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 (endret) Det vil jeg si, ja. Usikkerhet, press, osv., har gjerne innvirkning på kåtheten. Endret 16. januar 2009 av Wind
Katta85 Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Jeg er ei jente på 26 år, bruker verken p-piller eller andre medisiner. Trener flere ganger i uka og er sjeldent syk. Men hvor blir det av sexlysten i relasjon med annen part? Jeg var i et lengre forhold, som døde ut på grunn av lite sexlyst fra min side. Hadde vi sex var det fordi jeg følte jeg "måtte". Nå som jeg er singel har jeg havnet under dyna med tre stykker. Ikke sex, bare kos. Jeg blir ikke kåt i disse situasjonene heller. I mitt eget selskap derimot kan jeg føle for å ha "sex" på egenhånd. Hvorfor kommer det behovet bare når jeg er alene, og ikke sammen med en annen part? Kan man fortrenge kåte følelser fordi man er redd i samvær med en annen part? Jeg er i samme situasjon som der. Jeg gikk også i mitt forrige forhold. Var lei av å "gjøre det" bare for at han ville.. Ville ikke jeg var det samme reglen om igjen -Du vil ikke ha meg, blablabla.. Var kjempe glad i han jeg, men lysten var borte.. Nå er jeg i et nytt forhold som i starten var kjempe herlig, lysten var der og alt føltes kjempe bra! Nå begynner desverre lysten å forsvinne igjen.. Vil jo ikke det, vil at vi skal ha det bra, gi han det han vil ha, å få tilbake den "lyst" følelsen.. Skulle ønske det var noe "medisin" for oss kvinner som vi kunne ha tatt.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå