Gjest Cruella Skrevet 26. juni 2003 #21 Skrevet 26. juni 2003 Jeg er: ærlig direkte humoristisk god til å fortelle vitser bestekompis med mannens kompiser pliktoppfyllende arbeidsjern den vakreste dama i nabolaget..
Gjest 10na Skrevet 26. juni 2003 #22 Skrevet 26. juni 2003 Jeg er en rev på kjøkkenet og på husarbeid Jeg er en god venn Jeg er en god mor Jeg er en fantastisk elskerinne og samboer Jeg er en fantastisk bilfører Jeg er ufattelig vakker Jeg er en god lytter ............ det var det jeg kom på i farten - men det er sikkert mye mer :blunke:
Gjest 10na Skrevet 26. juni 2003 #24 Skrevet 26. juni 2003 Pluss at vi alle er veldig ydmyke! selvfølgelig........ :oops:
tuji Skrevet 26. juni 2003 #26 Skrevet 26. juni 2003 Dette har vi snakket om før, i hvert fall Trøffelhelten og jeg. Konklusjonen ble etter avstemning at han er den mest ydmyke. Dessverre.
Gjest 10na Skrevet 26. juni 2003 #27 Skrevet 26. juni 2003 jeg er så ydmyk at det er på grensen til det sykelige.........
Gjest Cruella Skrevet 26. juni 2003 #28 Skrevet 26. juni 2003 Jeg er den mest ydmyke - når han er på ferie...
tuji Skrevet 26. juni 2003 #29 Skrevet 26. juni 2003 Nei, det er nok meg, gitt. Jeg kom jo på andreplass i avstemningen!
Gjest Cruella Skrevet 26. juni 2003 #30 Skrevet 26. juni 2003 Avstemninger holder jeg meg langt unna, så ydmyk er jeg... så den har jeg ikke noe forhold til. Nei, jeg er så ydmyk at jeg t.o.m har slør foran ansiktet her jeg sitter....
Skusla Skrevet 26. juni 2003 #32 Skrevet 26. juni 2003 Jeg er god på å: få andre til å le stelle utseende mitt være en god venn skape tillitsforhold få ting gjort lage mat gjøre samboeren min lykkelig fortelle gode historier kverulere ( ) kose meg skryte av meg selv...
Gjest Milah Skrevet 26. juni 2003 #33 Skrevet 26. juni 2003 1. Jeg er positiv 2. Jeg er flnk til å lytte 3. Jeg er ærlig 4. Jeg holder løfter 5. Jeg er flink til å spre glede :oops:
Gjest Tristessa Skrevet 26. juni 2003 #34 Skrevet 26. juni 2003 Jeg er flink til: - å lage mat - å ha det gøy med venner og bekjente - å bli kjent med nye mennesker - å gjøre det jeg skal, og som forventes av meg - å lese, lære meg interessante ting
Gjest lmari Skrevet 26. juni 2003 #35 Skrevet 26. juni 2003 Jeg er flink til å - lytte til andre - bli kjent med nye mennesker - vise andre at jeg setter pris på dem - strikke (av alle ting man skal være god på her i verden...) - kose meg :oops: - fikse og ordne (kaller meg selv for frk. fiksogordn - lage system på tingene - være god mot sambo (den er ikke så vanskelig, da..) - bruke penger... :blunke: ... så får det heller bare være at jeg verken er god til å synge, spare penger eller trene.....
MarianneE Skrevet 26. juni 2003 #36 Skrevet 26. juni 2003 Hva kommer det av at det er mer vanskelig og nevne det man er flink til, enn det man ikke er flink til? Hadde jeg forsøkt, så hadde jeg nok kunnet nevnt flere ting jeg ikke er flink til enn det motsatte....... :x
Ruby Skrevet 26. juni 2003 #37 Skrevet 26. juni 2003 Hm, tenke, tenke..... Jeg er flink til å synge lage mat lytte organisere i hjemmet vise følelser gi mennesker en sjanse til å brenne meg på ovennevnte være humoristisk hjelpe andre være positiv gjøre mannen min lykkelige.... og han meg
Tuddelidu Skrevet 26. juni 2003 #38 Skrevet 26. juni 2003 Jeg er flink til... *tenke* jeg er flink i matte, jeg... Og kjemi... Eller bare på skolen :kgsmil: Og så er jeg flink til å lage spaghetti og sjokolademousse og muffins :kgsmil: Og... Til å rote bort badmintonfluer (og alt annet) Og skolemester i barnslighet (selvutnevnt) Nå ble jeg ganske stolt :kgsmil:
*Lillian* Skrevet 26. juni 2003 #40 Skrevet 26. juni 2003 Skummel tråd.....For dette er vanskelig.... Men jeg som trener på selvtilliten min, skal jammen meg kaste meg ut i det jeg også!! Jeg er flink til: * Jeg er rå på å runke og suge * Jeg er litt flink til å skrive dikt * Jeg er flink til å ta vare på vennene mine * Jeg er flink i matte * Jeg er flink.... kommer ikke på mer, jeg... Og nå var jeg flink til å nevne 5 ting....Håper jeg klarer å få listen lenger også engang... hehe Lillian
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå