Ciara Skrevet 25. juni 2003 #1 Skrevet 25. juni 2003 Alle er vi gode i noe! Så gi blaffen i alt som heter jantelov og fortell hva dere er gode i! :D Det er heller ingen grunn til å begrense seg, så man kan gjerne ramse opp flere ting man er flink til. Jeg kan jo starte: 1. Jeg er flink til å se positivt på verden! 2. ... dessuten er jeg en jævel på å lage pizza ...og nå venter jeg i spenning
-Fisken- Skrevet 25. juni 2003 #2 Skrevet 25. juni 2003 2. ... dessuten er jeg en jævel på å lage pizza quote] Hihi Hm.. Jeg er flink til å danse! (det er det jeg gjør minst 15 timer i uken og da )
Gjest Embla s Skrevet 25. juni 2003 #3 Skrevet 25. juni 2003 Ok. skal vi se... hva er jeg god på da? Hm. Det er ikke så lett dette. Men - jeg er god på å kose meg! Også er jeg god på å holde styr på ting (avtaler, papirer, regninger, etc).
Barbie Skrevet 25. juni 2003 #4 Skrevet 25. juni 2003 Jeg suger som en Gud....! :oops: -Og i tillegg lager jeg verdens beste Pitabrød..!
Væren Skrevet 25. juni 2003 #5 Skrevet 25. juni 2003 Jeg er en god venn/lytter og bryr meg om familie/venner/kolleger! Jeg er god på å spre godt humør og trivsel rundt meg (sies det...) Og så er jeg til og med ganske god til mye annet også! ...Så herlig å få lov til å skryte litt av seg selv, da!
Bertha Skrevet 25. juni 2003 #6 Skrevet 25. juni 2003 Jeg er aller flinkest til å legge meg seint! Og så sier de at jeg er veldig kreativ - spesielt etter et par glass rødvin.
Klips Skrevet 25. juni 2003 #7 Skrevet 25. juni 2003 Jeg er flink til å prøve nye ting. Og å gjøre ting som jeg egentlig synes er skumle.
Gjest Tiit Skrevet 25. juni 2003 #9 Skrevet 25. juni 2003 Dette var jo en positiv og hyggelig tråd! Selvskryt skal man høre på, for det kommer fra hjertet! Skal vi se... jeg er god til å: Synge Spise god mat Leke med barna Elske med gubben (han synes iallefall at jeg er god!) Lytte til andre. Bruke penger.... (kanskje ikke så mye å skryte av) Ligge lenge om morgenen!
Sisilie Skrevet 25. juni 2003 #10 Skrevet 25. juni 2003 Knallgod på: *salat-dressinger *stemning *svømming *sex *soling *skrøner *sneisne interiør *sakral synging *sjølinnsikt
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #11 Skrevet 25. juni 2003 God kokk J.. god elskerinne. ( får høre det) God lytter En god venn Holde orden på saker og ting. En god kolega (har det skriftlig) En god mor En god kone En god nabo Snill med eldre god til å hjelpe andre Veldig god til å ta meg av de som ikke har det bra God til å trimme god til å ordne selskap humørspreder til å kle meg innrede hjem til å lede møte på jobb til å delta deltagene til å innkludere andre huske på gebursdager finne spennende presanger som folk ikke har fra før flink med planter, har grønne fingre huske folk med telefoner ringer alltid hjem ringe venner/sende kort fra ferie kreativ kunstnerisk kan spå kan trylle kan leke kan brøle kan skrike kan sute til å slanke meg til å si fra rettferdig ærlig lese litteratur se alternative løsninger spare penger brukepenger til å reise på fremmede plasser :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Kommer det en tråd om hva jeg er lite flink til, ja da må jeg ha mere papir.
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #12 Skrevet 26. juni 2003 Jeg er kjempeflink i å se det positive i alt, selv når det er som mørkest! Min indre styrke altså. Det betyr ikke at jeg ikke reagerer negativt, eller stiller spørsmål....ei heller at jeg ser ut eller fremstår som så positiv på andre.
MarianneE Skrevet 26. juni 2003 #13 Skrevet 26. juni 2003 Jeg er flink til og brodere Jeg er flink til og lage mat Jeg er flink til og lage det hyggelig Jeg er god i senga
Octavia Skrevet 26. juni 2003 #14 Skrevet 26. juni 2003 Jeg er flink til å: * lage mat * løse praktiske oppgaver * motivere andre * innrede rom i huset * være en god kollega Hmm. Egentlig litt vanskelig dette her.
Livets datter Skrevet 26. juni 2003 #15 Skrevet 26. juni 2003 Tja... Jeg er flink til å * Lytte * Brodere * Lage perle-smykker * Skrive * Organisere og arrangere * Lage hjemmelaget pizza * Vise følelser
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2003 #16 Skrevet 26. juni 2003 Jeg er god til å: Lytte Gi råd Se ting fra andre sine synspunkter Oppmuntre Bake Lage mat Elske Slappe av Slappe av Slappe av Lese Skrive Tegne/Male Ha gode intensjoner (som ikke alltid gjennomføres)
tuji Skrevet 26. juni 2003 #17 Skrevet 26. juni 2003 Jeg er flink i jobben min, og flink til å synge.
:-) anna Skrevet 26. juni 2003 #18 Skrevet 26. juni 2003 - Jeg er veldig snill og liker mennesker - om jeg var en katt hadde eierne mine sagt at jeg hadde spesielt godt lynne :-) - Flink til å prate med folk - Flink til åfå andre til å føle seg vel - Flik til å gi komplimenter og gaver - konstruktiv - kreativ - Flink til å lage mat - Sykelig arbeidssom når jeg først kommer i gang Jeg liker igrunn meg selv veldig godt!!
Nala Skrevet 26. juni 2003 #19 Skrevet 26. juni 2003 Ååååå, morsomt å få skryte litt Jeg er flink til - å bake - å gjennomføre ting jeg i utgangspunktet synes er litt skumle - å holde praten i gang. Er ei skravlebøtte - å holde kontakten med gamle venner - å legge merke til detaljer - å brodere - å leke med jenta mi, noe som er en sann fornøyelse - å kose med mannen - å organisere - å ta tak i ting på jobben - å skryte
Suzy Skrevet 26. juni 2003 #20 Skrevet 26. juni 2003 Jeg er klok, flink til å male, skrive og dyktig i jobben min. dessuten er jeg positiv og blid - sexy (når jeg er i det hjørnet) og baker kaker som ingen annen! Suz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå