Gå til innhold

Fantasier

Gjest Gjest_betty_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_betty_*
Skrevet

Jeg har gjort en stor feil og det er å grave og grave i fantasilivet til kjæresten min.

Han runker 1-4 ganger om dagen. For en stund siden lurte jeg på hvem han fantaserer om, og til slutt etter maset mitt så har han fortalt meg noen.. Blant dem var eksen hans.. De har fortsatt litt kontakt idag. Han mener at det ikke er noe galt å fantasere om hvem han vil og at jeg bare må akseptere det...

Jeg hater tanken på at han tenker på noen andre enn meg og føler meg ikke bra nok.

Hva kan jeg gjøre med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo innmari dumt at du gravde så fælt, du har ingenting med hva han fantaserer om hvis du ikke kan takle det. Selv har jeg hatt sex i tankene med både George Clooney og Charlize Theron mens jeg har vært sammen med en kjæreste, men man trenger ikke å fortelle alt... ;-)

Du kan slutte og grave etter svar du ikke vil ha.

Skrevet

Dumt spørsmål, og dumt svart av han.

Du kan trøste deg med at det nok ikke er så uvanlig.

Forskjellen er at vi andre holder kjeft om det

Skrevet

Naa har du laert at man spoer ikke om ting man ikke oensker aa vite.

Gjest Sandbekken
Skrevet
Det var jo innmari dumt at du gravde så fælt, du har ingenting med hva han fantaserer om hvis du ikke kan takle det. Selv har jeg hatt sex i tankene med både George Clooney og Charlize Theron mens jeg har vært sammen med en kjæreste, men man trenger ikke å fortelle alt... ;-)

Du kan slutte og grave etter svar du ikke vil ha.

Det var som nevnt før her et dumt spørsmål og et dumt svar.. har gått i slike feller selv.

Men du gjest, du kan ikke sammenligne skuespillere man aldrig kommer til å ha noe personlig forhold til som George Clooney og Charlize Theron med eksen mannen til ts fantaserer om!

Det at han fortsatt har kontakt med henne er sikkert veldig sårt for ts, og jeg skjønner det godt at hun er lei seg!

Skrevet
Det var som nevnt før her et dumt spørsmål og et dumt svar.. har gått i slike feller selv.

Men du gjest, du kan ikke sammenligne skuespillere man aldrig kommer til å ha noe personlig forhold til som George Clooney og Charlize Theron med eksen mannen til ts fantaserer om!

Det at han fortsatt har kontakt med henne er sikkert veldig sårt for ts, og jeg skjønner det godt at hun er lei seg!

Enig. Selvsagt skulle hun ikke mast, men jeg vil tro det er langt "tryggere" å få vite at han fantaserer om en filmstjerne enn om eksen.

Skrevet

Men hadde han fantasert om en filmstjerne hadde antagelig også det vært galt, for dama kan jo aldri bli slik og dette vil derfor være til evig gnag på hennes selvtillit og virke ødeleggende for hennes selvbilde.

Skrevet
Men hadde han fantasert om en filmstjerne hadde antagelig også det vært galt, for dama kan jo aldri bli slik og dette vil derfor være til evig gnag på hennes selvtillit og virke ødeleggende for hennes selvbilde.

Det er mulig. Nå vet jeg ikke hvordan ts tenker, men jeg ville likt bedre at mannen min fantaserte om en filmstjerne enn en eks. Filmstjernen er på en måte bare en ikon, en fin kropp, mens eksen kan være opplevelser, personlighet og ikke minst så har han en reell mulighet til å sette fantasiene ut i live hvis han fantaserer om en som bor bare noen (kilo)meter unne og som han har kontakt med.

Skrevet

Det er bare en fantasi, og det er en grunn til at eksen er en eks. Slapp av :)

Skrevet

Jeg fantaserer om naboen min :fnise:

*slå av lyset kjære* Også legger jeg med her på brystkassen din, pul meg!! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...