Gjest Happy:) Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Hei,hei.. Jeg skal i ett stort selvskap neste helg.Og skal ha på meg en kjole,som vil vise mine skuldre,armer og rygg.¨Men er litt blek,tenkte på litt selvbruning.Kunne godt tenkt meg på spraytan eller solarium,men har ikke det her....TYPISK:( Har brukt Johnson før,synes den ga bra resultat,men luktet PYTON... Noen forslag til andre merker selvbruning for kropp? ST.tropez? Biotherm? Clarins God helg:)
Hilde Christina Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Jeg er rimelig blek og kan bruke veeeeldig få selvbrunere uten å få orange farge, men IDs Faux Tan er uten tvil den beste jeg har prøvd. Gir BRUN farge fremfor orange og er lett å påføre siden kremen er litt farget. :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Jeg er rimelig blek og kan bruke veeeeldig få selvbrunere uten å få orange farge, men IDs Faux Tan er uten tvil den beste jeg har prøvd. Gir BRUN farge fremfor orange og er lett å påføre siden kremen er litt farget. :rødme: er ikke den litt klissete?
Hilde Christina Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 (endret) ^^ Jeg kjøper alt slikt på eBay, men finnes der ID selges. ^ Nope, klissete er den ikke. Endret 16. januar 2009 av Hilly
Purple Diamond Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Ville bare si at jeg IKKE anbefaler selbruningen fra Dior. Den gir ingen farge og er vanskelig å smøre ut. Dyrt og dårlig kjøp
Purple Diamond Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Ville bare si at jeg IKKE anbefaler selbruningen fra Dior. Den gir ingen farge og er vanskelig å smøre ut. Dyrt og dårlig kjøp "Selvbruningen"?? Er det egentlig et ord...?
Gjest LanaLane Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Ikke Loreal sin heller... Lukter mye, og en blir gul, nesten litt skitten etterpå. Ser naturlig ut neste dag, men jeg orker ikke se ut som en skimrende banan etterpå. Bruker den selv da, men kun fordi jeg har dårlig råd
Ethereal Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 Jeg hadde gått for en av de som gradvis bruner. Feks fra Dove eller Nivea. Nivea lover brunfarge etter fem gangers bruk. Bruker du det hver dag fram til selvskapet så må det vel gå bra? Da minsker hvertfall sjansene for selvbrunings-katastrofe!
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 Jeg hadde gått for en av de som gradvis bruner. Feks fra Dove eller Nivea. Nivea lover brunfarge etter fem gangers bruk. Bruker du det hver dag fram til selvskapet så må det vel gå bra? Da minsker hvertfall sjansene for selvbrunings-katastrofe! Elsker loreal sin bodylotion som gradvis gir farge! :-) Synes også dove sin krem er bra.
Gjest lille lea Skrevet 16. januar 2009 #11 Skrevet 16. januar 2009 Jeg blander dove og st tropez. Dove blir litt gul og st tropez er nesten litt grå aktig når man smører den inn men sammen blir de perfekt!! Etter at jeg begynte med dette har jeg fått masse komplemanger og det ser veldig ekte ut
Gjest Løve66 Skrevet 17. januar 2009 #12 Skrevet 17. januar 2009 Hilly, hvor har du kjøpt den? Hei! Jeg er ikke Hilly, men har også kjøpt IDs Faux Tan og jeg kjøpte den på Feelunique. Vet ikke hva den koster på Ebay, men jeg betalte 13£ (ca. 130,- kr.) hos Feelunique - ingen frakt, synes det var ganske rimelig. Er også fornøyd med denne.
Strix Skrevet 19. januar 2009 #13 Skrevet 19. januar 2009 Hei! Jeg er ikke Hilly, men har også kjøpt IDs Faux Tan og jeg kjøpte den på Feelunique. Vet ikke hva den koster på Ebay, men jeg betalte 13£ (ca. 130,- kr.) hos Feelunique - ingen frakt, synes det var ganske rimelig. Er også fornøyd med denne. Takk for tipset
Gjest Eurodice Skrevet 19. januar 2009 #14 Skrevet 19. januar 2009 Jeg bruker self-tan medium fra DC-collection og er svært fornøyd med den. Den er lett å fordele, lukter ganske nøytralt, tørker fort og gir fin farge. Den finnes i flere styrkegrader, jeg synes medium passer best (for meg!) nå som det er vinter.
Gjest Løve66 Skrevet 19. januar 2009 #16 Skrevet 19. januar 2009 Så ingen annbealer Dior sin? Den har jeg prøvd. Den var deilig i konsistensen og luktet godt, men ga ingen farge da.... Ikke på meg i hvert fall.
girlnextdoor Skrevet 20. januar 2009 #17 Skrevet 20. januar 2009 Jeg anbefaler ModellCo sin "airbrush in a can" ... Dette er en spraytan, du sprayer den på litt etter du har kommet ut av dusjen og blitt helt tørr (ikke påfør fuktighetskrem samme dag som du påfører selvbruningen), ha den "på" i 8 timer og ta så en ny dusj (greit å gjøre om kvelden og vaske av om morgenen).. Før man har vasket det av får man en en mørk brun farge så man må planlegge litt for det er ikke så pent og gå rundt sånn. Iallefall! Når man så har vasket den av får man en jevn og naturlig farge. Nesten umulig å få skjolder siden sprayen er såpass mørk at man ser under påføring hvor man har påført sprayen og hvor man ikke har det. Den er litt dyr, ca 450 kr for 350ml, holder til ca 2-3 bruk hvis man sprayer hele kroppen. Fås kjøpt på Estetique iallefall. Internett også. Fargen holder seg pen i 2-3 dager, etter dette begynner den å skjolde. Selv sverger jeg til denne da jeg ikke kan benytte meg av solarium eller den naturlige måten å bli brun på..og jeg har prøvd det meste på markedet, og jeg misliker kliss og ubehagelig lukt. Vær oppmerksom på at fargen kan farge av på sengetøy og klær før du har dusjet etter de 8 timene, men som regel pleier alt å gå av i vask, hvis ikke plagget/stoffet er veldig lyst. Smør deg inn med fuktighetskrem etter du har dusjet av sprayen og vask hendene etter påføring.
MBelucci Skrevet 20. januar 2009 #18 Skrevet 20. januar 2009 Noen som har prøvd Biotherm sin selvbruning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå