Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min gikk av skaftet da jeg brukte Christina Aguilera sin :rødme:

Har også fått gode tilbakemeldinger på Laura fra Laura Biagotti, og Flowerbomb fra Viktor & Rolf.

Selv elsker jeg Jean Paul Gaultier, men jeg syns den blir litt for heavy å bruke på jobb.

Jeg får hodepine av Hugo Boss deep red, ihvertfall når jeg bruker den på meg selv :)

Btw, Joop er herreparfyme ;)

Skrevet
Typen min gikk av skaftet da jeg brukte Christina Aguilera sin :rødme:

Den orginale eller Inspire?

Skrevet
Den orginale eller Inspire?

Den originale, den som kom ut for ca 1.5 år siden med sorte blonder på flaska?

Skrevet

Jeg har fått veldig mye skryt av menn for mine søte parfymer. Kokos og vanilje er en sikre vinnere! Body shop har både parfymeoljer og eau de toilette.

Mine friske parfymer får jeg også godord for, eks Versace bright crystal.

Gjest Gjest_nadia_*
Skrevet

ser at endel har skrevet om bright krystal fra Versace, men har noen av dere prøvd black crystal fra samme? Lik flase men den er i svart..

Skrevet

Tror egentlig ikke det er noen bestemte parfymer som får gutta til å gå av skaftet. Det viktigste er at duften passer godt med kjemien til den som bruker den. Og som noen nevnte her - Unngå å ha på for mye. Må si jeg lurer noen ganger, når jeg møter damer som minner om stinkbomber - Hvordan kan menn orke nærkontakt med noe sånt??? Etter mine erfaringer liker ofte menn myke runde dufter, nærmest litt kroppsnære. Ofte litt søtlige dufter med vanilje og musk, uten skarpe tilsetninger. :)

Skrevet
Tror egentlig ikke det er noen bestemte parfymer som får gutta til å gå av skaftet. Det viktigste er at duften passer godt med kjemien til den som bruker den.

Typen min gikk seriøst av skaftet når jeg brukte denne ene bestemte parfymen, så joda, det kan så absolutt skje.

Men enig med deg, det er veldig viktig at parfymen passer deg, det som lukter godt på venninna di kan være katastrofe på deg selv.

Skrevet
Typen min gikk seriøst av skaftet når jeg brukte denne ene bestemte parfymen, så joda, det kan så absolutt skje.

Joda, men da passer sikkert denne veldig godt på deg. Jeg har jo også noen bestemte parfymer som har særdeles "god effekt" på typen min. Men jeg vet at nettopp disse duftene passer ekstremt godt på meg. :)

Skrevet (endret)

Dette kommer jo også veldig an på hvordan kroppen reagerer sammen med duften. Noen parfymer kan lukte fantastisk på en person og bli grell og feil på en annen.

Selv styrer jeg litt unna de søte, lette duftene, både fordi jeg ikke ønsker å gi assosiasjoner til ungpiker med uskyld og naïvitet (er det det mannfolket ønsker, så snakker han med feil dame), men heller en voksen kvinne med seksualtitet og dypde, samt det faktum at de ikke reagerer særlig bra med min naturlige lukt og hud. De som passer best til meg er de litt tunge, dype og spicy duftene. Opium fra YSL og en lotusolje fra et marked i Egypt er de to duftene som passer best til meg, og som jeg alltid får mega-respons på, fra begge kjønn.

Men jeg er veldig enig i at parfyme skal brukes svært sparsommelig. En spray til håndleddene som også fordeles på pulspunktene bak ørene, og kanskje en lett spray i utringningen, er mer enn nok. Parfyme skal tross alt være en detalj, ikke hovedfokuset.

Endret av Beast
Gjest Raptuza
Skrevet

Min mann likar det eg likar av parfyme. Me har ganske lik smak.

Skrevet

Opplever mange som har likt Laura fra Laura Biagotti :Nikke:

Og jennifer Lopez- Still :)

Skrevet

Jeg brukte JPG Classique og Angel før, de fikk jeg mange komplemanger for, men jeg vet at de passet meg godt. Nå får jeg skryt av Flowerbomb.

Men det er vel ikke hovedsaklig parfymen som må til, det må vel være noe mere.

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Jente19_*
Skrevet

DKNY bee delicious (den grønne) er helt klart en guttemagnet ;)

Var også faktisk en venn av meg som valgte den ut for meg.

Den er både sensuell, fresh, ren og "bedøvende".

Annonse
Gjest Gjest_lolita_*
Skrevet
Min sambo berömmer mig alltid för att vara väldoftande då jag brukar Lancome Miracle, Lolita Lempicka (den blå flata flaskan med guldplast på), Aquolina Pink Sugar och kroppslotion av Bubbleshack i Sweet Hawaiian Plumeria.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Den har jeg også fått mange komplimenter for, ikke bare fra kjæresten men fra gud og hvermannsen egentlig! En kamerat sa at det rykket i penis når han luktet den, hehehe. Den er jo veldig frisk og fruktig, men uten å bli for barnslig eller lite sensuell. Jeg ser nok mer på meg selv som en "femme fatale" og har dynket meg i Hugo Boss Deep Red o.l. ganske lenge, men er fornøyd med å ha funent en parfyme som ikke er tung men fremdeles supersexy. Spesielt om sommeren foretrekker jeg glatt den fremfor de tyngre som jeg har brukt før, men den har egentlig seilt frem som en favoritt året rundt og blitt litt en signaturduft for meg. Veldig glad i den altså :)

Skrevet

Narciso Rodriguez for Her er den mest sensuelle og forførende duften ever!

Skrevet

Trådstarter, trodde du virkelig du skulle få navnet på én eller to parfymer her? :klø: Tror du alle menn har like preferanser?

Å spørre om hva slags parfyme menn liker, er like meningsløst som å spørre hvordan kvinners drømmemann er, hva slags hårfarge som er penest, hva slags personlighet menn ønsker at drømmedama skal ha, hva slags klær kvinner liker at menn kler seg i, osv osv osv.

Mennesker er individier, og det finnes like mange favorittparfymer som det finnes menn. ;)

Eventuelt: Følg pedoens råd og gå for småjenteparfyme som lukter søt fersken. Du finner den i billighylla på H&M. Og gjerne en dose svettelukt ved siden av, slik at tenåringsfantasien blir komplett. :ler:

Gjest Gjest_Mira369_*
Skrevet

Nå som jeg har blitt mange-og-tredve og har hatt noen møter med forskjellige menn, så er mitt inntrykk at de fleste menn liker MINST mulig - helst ingenting.

Fikk aldri så mange komplimenter for parfyme som da jeg var veldig ung, men etter hvert som man blir eldre - og gutta vet hva de vil ha - så har også komplimentene stilnet. Dessuten SMAKER parfyme veldig skarpt og ekkelt, så dersom man skal ha en skikkelig runde i høyet så er det best uten.

Om jeg skulle finne på å bruke noe, så er det Laura fra L. Biagotti. Sprayer litt på håndledd og fordeler dette bak ørene. That's it.

Siden vi snakker parfyme så bare MÅ jeg nevne et merke jeg ikke kan fatte og begripe at folk liker; Angel. I mine nesebor lukter det som man nettopp går inn på et toalett noen har gjort sitt fornødne og sprayet med et eller annet. Den perfekte promp/parfyme blanding med andre ord. Og i mine nesebor lukter den slik på alle :fnise:

Skrevet

Jeg har alltid hørt mye positivt når jeg sprayer meg med Amor Amor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...