Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! noen som vet hvilken parfyme/ duft som slårann hos gutta...har dere fått god respåns på noen?

Skrevet

Min kjære liker veldig godt Hugo Boss Deep Red på meg, men kanskje det har noe med at han faktisk er min kjære? :fnise:

Ellers tror jeg det er veldig individuelt hvilke parfymer gutta liker, sånn som oss jenter.

Gjest gjestesniffer
Skrevet

Poison fra Dior!

Råsexy duft!

Skrevet

Litt vulvanektar under ørene og i halsgropen pleier å gjøre susen.

Skrevet

Jeg har et tenåringsminne av duften Joop!, og elsker den forsatt. Kjøpte den til mannen min en gang, men han likte den ikke... oh well...

Skrevet
Poison fra Dior!

Råsexy duft!

Mannen min elsker når jeg bruker "Poison"... :)

Skrevet

Angel fra TM og Hypnotic Poison fra Dior. Det er skikkelige slagere hos menn.

Skrevet

mannen min liker at jeg bruker amor amor... :)

Skrevet
Hei! noen som vet hvilken parfyme/ duft som slårann hos gutta...har dere fått god respåns på noen?

Minst mulig parfyme, tror jeg.

Skrevet

Mitt personlige synspunkt:

Mange bruker for mye. Å bli møtt av en vegg av lukt er IKKE bra. Dette tipset passer bra for sminke også, forresten.

Milde, søte lukter, noe som lukter frukt for eksempel.

Skrevet

Jeg har aldri fått så mange posetive kommentarer fra menn som med Chanel Chance. Bright Crystal fra Versace har også vært populær, men ikke så mye som Chance.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Mitt personlige synspunkt:

Mange bruker for mye. Å bli møtt av en vegg av lukt er IKKE bra. Dette tipset passer bra for sminke også, forresten.

Milde, søte lukter, noe som lukter frukt for eksempel.

Hvilken frukt?

Skrevet

Hugo Boss Deep Red, uten tvil... På 2. plass et stykke bak kommer J'adore.

Skrevet
Jeg har et tenåringsminne av duften Joop!, og elsker den forsatt. Kjøpte den til mannen min en gang, men han likte den ikke... oh well...

Kan vell ikke forvente at en mann skal gå med dame parfyme....

Nei ,kjøp en herreduft til han neste gang du.

Skrevet
Kan vell ikke forvente at en mann skal gå med dame parfyme....

Nei ,kjøp en herreduft til han neste gang du.

Ta en tur i butikken. Jeg snakker om Joop! for herrer. Om det nå finnes en Joop for damer, så fantes den ikke for 15-20 år siden.....

Annonse
Skrevet

Min sambo berömmer mig alltid för att vara väldoftande då jag brukar Lancome Miracle, Lolita Lempicka (den blå flata flaskan med guldplast på), Aquolina Pink Sugar och kroppslotion av Bubbleshack i Sweet Hawaiian Plumeria.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Skrevet

Hvilken frukt?

Noe søtt, fersken kanskje. Lurer på om det hadde vært digg med en dame som luktet banan, det er jo godt å spise :)

Har merket at unge tenåringsjenter ofte lukter veldig godt, mens jo eldre damer blir jo strammere og vondere parfyme bruker de. Nå skal det sies at jeg blir helt vill i nikkersen av jenter i 15-18 års alder generelt, så kanskje det har noe å gjøre med at jeg liker det som er søtt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...