Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Hei! noen som vet hvilken parfyme/ duft som slårann hos gutta...har dere fått god respåns på noen?
^^Belle^^ Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Min kjære liker veldig godt Hugo Boss Deep Red på meg, men kanskje det har noe med at han faktisk er min kjære? Ellers tror jeg det er veldig individuelt hvilke parfymer gutta liker, sånn som oss jenter.
Rimmern Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Litt vulvanektar under ørene og i halsgropen pleier å gjøre susen.
cilja Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Jeg har et tenåringsminne av duften Joop!, og elsker den forsatt. Kjøpte den til mannen min en gang, men han likte den ikke... oh well...
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Poison fra Dior! Råsexy duft! Mannen min elsker når jeg bruker "Poison"...
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Angel fra TM og Hypnotic Poison fra Dior. Det er skikkelige slagere hos menn.
Leanne Skrevet 17. januar 2009 #8 Skrevet 17. januar 2009 mannen min liker at jeg bruker amor amor...
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #9 Skrevet 17. januar 2009 Hei! noen som vet hvilken parfyme/ duft som slårann hos gutta...har dere fått god respåns på noen? Minst mulig parfyme, tror jeg.
Konservativ Mann Skrevet 17. januar 2009 #10 Skrevet 17. januar 2009 Mitt personlige synspunkt: Mange bruker for mye. Å bli møtt av en vegg av lukt er IKKE bra. Dette tipset passer bra for sminke også, forresten. Milde, søte lukter, noe som lukter frukt for eksempel.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #11 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har aldri fått så mange posetive kommentarer fra menn som med Chanel Chance. Bright Crystal fra Versace har også vært populær, men ikke så mye som Chance.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. januar 2009 #12 Skrevet 17. januar 2009 Mitt personlige synspunkt: Mange bruker for mye. Å bli møtt av en vegg av lukt er IKKE bra. Dette tipset passer bra for sminke også, forresten. Milde, søte lukter, noe som lukter frukt for eksempel. Hvilken frukt?
Stillest vann Skrevet 17. januar 2009 #13 Skrevet 17. januar 2009 Hugo Boss Deep Red, uten tvil... På 2. plass et stykke bak kommer J'adore.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #14 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har et tenåringsminne av duften Joop!, og elsker den forsatt. Kjøpte den til mannen min en gang, men han likte den ikke... oh well... Kan vell ikke forvente at en mann skal gå med dame parfyme.... Nei ,kjøp en herreduft til han neste gang du.
cilja Skrevet 17. januar 2009 #15 Skrevet 17. januar 2009 Kan vell ikke forvente at en mann skal gå med dame parfyme.... Nei ,kjøp en herreduft til han neste gang du. Ta en tur i butikken. Jeg snakker om Joop! for herrer. Om det nå finnes en Joop for damer, så fantes den ikke for 15-20 år siden.....
Jean Skrevet 17. januar 2009 #16 Skrevet 17. januar 2009 Min sambo berömmer mig alltid för att vara väldoftande då jag brukar Lancome Miracle, Lolita Lempicka (den blå flata flaskan med guldplast på), Aquolina Pink Sugar och kroppslotion av Bubbleshack i Sweet Hawaiian Plumeria. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Konservativ Mann Skrevet 17. januar 2009 #17 Skrevet 17. januar 2009 Hvilken frukt? Noe søtt, fersken kanskje. Lurer på om det hadde vært digg med en dame som luktet banan, det er jo godt å spise Har merket at unge tenåringsjenter ofte lukter veldig godt, mens jo eldre damer blir jo strammere og vondere parfyme bruker de. Nå skal det sies at jeg blir helt vill i nikkersen av jenter i 15-18 års alder generelt, så kanskje det har noe å gjøre med at jeg liker det som er søtt.
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 17. januar 2009 #19 Skrevet 17. januar 2009 (endret) Jeg bruker Britney Spears - parfymene søt og deilig lukt =) http://www.no1fragrances.co.uk/shopimages/...y_edp_spray.bmp http://perfumestore.co.nz/images/Fantasy%2...for%20Women.jpg Endret 17. januar 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #20 Skrevet 18. januar 2009 Jeg bruker Britney Spears - parfymene søt og deilig lukt =) http://www.no1fragrances.co.uk/shopimages/...y_edp_spray.bmp http://perfumestore.co.nz/images/Fantasy%2...for%20Women.jpg Så sant så sant;) mest midnight fantasy, den er litt mer voksen enn fantasy;) men to fantastiske parfymer;) ellers så er dior addict 2 eller versace bright crystal og anbefale =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå