Gjest Janna Skrevet 2. juli 2003 #81 Skrevet 2. juli 2003 Janna: Er du Audhild Gregoriusdotter Rotevatn, kanskje??? Suz Heldigvis ikke.
Suzy Skrevet 2. juli 2003 #83 Skrevet 2. juli 2003 Janna: Holder med deg i den takk og pris'en der. Ikke lett å være anonym med det navnet - sjøl om det er stilig Suz
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #85 Skrevet 3. juli 2003 Jeg heter Anja. Synes ikke det er så veldig fint. Da jeg var liten husker jeg at jeg fortalte alle at jeg het Victoria
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #87 Skrevet 4. juli 2003 Om andre har avslørt noen her for lenge siden, så betyr ikke det at dette skal dras opp igjen nå. Innlegget er slettet. Tusenfryd - moderator
Gjest 10na Skrevet 4. juli 2003 #88 Skrevet 4. juli 2003 10na heter Tina IRL Da jeg var liten ønsket jeg at jeg het Victoria, Elisabeth eller Arielle....
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #89 Skrevet 4. juli 2003 Inger... Er veldig stolt av navnet mitt, og har enda til gode å møte noen på min alder som heter det (uten Helene eller Johanne etter). Jeg heter Johanne - og bare Johanne, men blir ofte kalt for Inger Folk har en tendens til å se de navnene i sammenheng.
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #90 Skrevet 4. juli 2003 Om andre har avslørt noen her for lenge siden, så betyr ikke det at dette skal dras opp igjen nå. Ingen avslørte henne, det greide hun helt selv.
Tusenfryd Skrevet 4. juli 2003 #91 Skrevet 4. juli 2003 Ingen avslørte henne, det greide hun helt selv. Uansett er det ingen grunn til å ta dette opp igjen nå - ok!
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #96 Skrevet 8. juli 2003 Jeg heter også Berit! Likte heller ikke navnet mitt før, men nå er jeg veldig glad i det. Jeg føler meg i hvert fall som en Berit. Jeg vet kun om deg, Berit Aunli og en eldre nabojente jeg hadde før som heter Berit. Ellers er det mange Anne Berit osv. Berit - det er ei frisk, sporty jente, mesteparten av fritida ved sjøen eller på fjellet. Rask i replikken, lite sminke, og i god form...... Enten har jeg beskrevet meg selv, eller kjenner Berit seg litt igjen? Og nå har jeg sjekket med ssb - det er kun 3,2,1 eller 0 personer som hart Berit som eneste fornavn, og like få som har Berit som fornavn og mitt etternavn. Min tilkommende vil jeg skal bytte etternavn - da må jeg dele fornavn + etternavn med 10 personer. Ikke mye det heller. Nei, Berit er et flott navn! Kanskje er vi like unike som navnet vårt...? :D
Octavia Skrevet 8. juli 2003 #97 Skrevet 8. juli 2003 Og nå har jeg sjekket med ssb - det er kun 3,2,1 eller 0 personer som hart Berit som eneste fornavn, og like få som har Berit som fornavn og mitt etternavn. Min tilkommende vil jeg skal bytte etternavn - da må jeg dele fornavn + etternavn med 10 personer. Ikke mye det heller. Nei, Berit er et flott navn! Kanskje er vi like unike som navnet vårt...? :D Hmmm Stemmer ikke helt det der, med mindre du har valgt menn som heter Berit. Sitat SSB: Du søkte på kvinnenavnet: Berit Det er 20556 kvinner som har Berit som første fornavn. Det er 12925 kvinner som har Berit som eneste fornavn.
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #98 Skrevet 9. juli 2003 Hmmm Stemmer ikke helt det der, med mindre du har valgt menn som heter Berit. Sitat SSB: Du søkte på kvinnenavnet: Berit Det er 20556 kvinner som har Berit som første fornavn. Det er 12925 kvinner som har Berit som eneste fornavn. Snufs...stemmer det. Men :D når jeg søker på hele navnet mitt, stemmer det. Bittebittelittunik da - OK? :oops:
Anglofil Skrevet 10. juli 2003 #100 Skrevet 10. juli 2003 Jeg er Yvonne jeg...hehe...som nicket mitt.... Klemz fra:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå