Gå til innhold

Hva er ditt virkelige navn???

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Logger meg ut for øyeblikket for å skrive mitt egentlige navn. Hadde vært kult om andre gjorde det samme:

Lisbeth heter jeg! :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, jeg heter Merete.... :oops:

Skrevet

He he skulle vi liksom bli noe klokere av dette?? Eller er det bare for å se om det kommer opp noen spennende navn?? :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg heter Veronika :D

Hmm... 8) Lurer på om jeg kjenner deg, Veronika... Synes dette var litt kult, jeg! Jeg har ikke skrevet som gjest på fler år her inne, litt skummelt å si sitt virkelige navn...

Skrevet

Martine heter jeg... :D

Gjest Anonymous
Skrevet
bare gjester som svarer gitt...

Var det ikke meningen at vi skulle logge ut, også fortelle vårt virkelige navn da?? :roll:

Gjest Mzfire
Skrevet

Syns Martine og Elin er fine navn ;) Veronica også :) Jeg heter Maria og er ikke redd for å si det, har sagt det så mange ganger så :)

Gjest Mzfire
Skrevet

Lena er et søtt navn :D Lurt på å kalle min fremtidige datter for det :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Så lyver vi litt igjen. Neida, selvfølgelig ikke du....

Skrevet
Jeg heter Maria og er ikke redd for å si det' date=' har sagt det så mange ganger så :)[/quote']

Morsomt at du heter Maria! Da jeg var liten kalte jeg alltid Barbien min for Maria :oops: Syntes det er så fint navn jeg..

Mamma hadde lyst til å kalle meg det, men syntes ikke hun kunne siden hun selv heter Marie. Det har jeg aldri tilgitt henne :ler:

Men, men, egentlig skulle jeg hete Petter da, så jeg burde vel være fornøyd :hoho:

Skrevet

Jeanette er her!

Ha en fin dag alle sammen! :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...