Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #1 Skrevet 25. juni 2003 Hei. Logger meg ut for øyeblikket for å skrive mitt egentlige navn. Hadde vært kult om andre gjorde det samme: Lisbeth heter jeg! :D
Nanella Skrevet 25. juni 2003 #5 Skrevet 25. juni 2003 He he skulle vi liksom bli noe klokere av dette?? Eller er det bare for å se om det kommer opp noen spennende navn??
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #12 Skrevet 25. juni 2003 Jeg heter Veronika :D Hmm... 8) Lurer på om jeg kjenner deg, Veronika... Synes dette var litt kult, jeg! Jeg har ikke skrevet som gjest på fler år her inne, litt skummelt å si sitt virkelige navn...
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #14 Skrevet 25. juni 2003 bare gjester som svarer gitt... Var det ikke meningen at vi skulle logge ut, også fortelle vårt virkelige navn da??
Gjest Mzfire Skrevet 25. juni 2003 #15 Skrevet 25. juni 2003 Syns Martine og Elin er fine navn Veronica også Jeg heter Maria og er ikke redd for å si det, har sagt det så mange ganger så
Gjest Mzfire Skrevet 25. juni 2003 #17 Skrevet 25. juni 2003 Lena er et søtt navn :D Lurt på å kalle min fremtidige datter for det
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #18 Skrevet 25. juni 2003 Så lyver vi litt igjen. Neida, selvfølgelig ikke du....
-Fisken- Skrevet 25. juni 2003 #19 Skrevet 25. juni 2003 Jeg heter Maria og er ikke redd for å si det' date=' har sagt det så mange ganger så [/quote'] Morsomt at du heter Maria! Da jeg var liten kalte jeg alltid Barbien min for Maria :oops: Syntes det er så fint navn jeg.. Mamma hadde lyst til å kalle meg det, men syntes ikke hun kunne siden hun selv heter Marie. Det har jeg aldri tilgitt henne Men, men, egentlig skulle jeg hete Petter da, så jeg burde vel være fornøyd
Montezuma Skrevet 26. juni 2003 #20 Skrevet 26. juni 2003 Jeanette er her! Ha en fin dag alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå