Gjest Kenzoo Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Hei, tenkt mye fram og tilbake om jeg i det hele tatt skulle legge ut noe om dette, hvertfall på nett! Jeg er 23 år og hun er 33, 10 år. Mye sier mange muligens, for min del spiller det ingen trille hva slags alder hun er i (ok, 40++ er for mye). Har vært borti i forskjellige kvinner over en viss tid. Men har aldri møtt noen jeg er så på bølgelengde som jeg er med hun. Vi har mye til felles, musikk, natur, mat, reising, ja u name it for å være helt ærlig.. Vi er på samme planet ;D Jeg traff henne her i sommer hos en venn, hun kom med typen sin (forøvrig forlovet) og jeg visste det med en gang jeg la mine "unge" øyne på hun at det var noe der.. Greit nok det var på en fest, og det var alkohol inne bildet men trust me, ingen av oss var særlig fulle. Utover kvelden så endte det jo opp med at vi satt og pratet å pratet i evigheter, tilslutt fikk jo typen hennes nok av våres "hemmelige" samtale. Noe jeg og hun syntes at folk gikk over streken fordi at vi satt jo bare å pratet, men enough said. Forrige helg, ny fest. Og vi har kontakt siden i sommer bare så det er sagt, fikk høre at de skulle på samme vors, og fest.. Nok engang, vi ender opp sammen. Prater og denne gangen enda mere flørting, også litt berøring. (Ikke noe seksuelt vel og merke). Også en ny runde med typen, om ditt å datt. Og for å være ærlig så lyver jeg han rett opp i trynet. Vi blir beskyldt for verre ting enn det vi i det hele tatt har gjort. Denne siste uka, har jeg ikke tenkt på noe annet enn hun, og vi har konstant sendt meldinger til hverandre, jeg møtte henne igår (onsdag) Hvor vi satt å pratet om hva vi burde gjøre og kanskje ikke gjøre.. Mellom oss er det noe som bare sier "klikk" når vi er rundt hverandre eller snakker sammen. Men hun har jo som sagt en forlovede..( 1.5 år sammen) Hun vil IKKE at vi ikke kan ses lenger, noe jeg også er enig i, men når du bor på ett lite sted er det lettere sagt enn gjort. Enten guttevenner/jentevenner, det er helt på trynet!! Noen som er av den oppfatningen!! Jeg burde kanskje la vær og gå videre, men jeg får intrykk av hun ikke helt er så forelska i typen, han er god å trygg sier hun.. Hva jeg er vet jeg ikke, men jeg er ikke en som bare stikker når jeg blir lei og vil ha noe annet! Det er ikke i min natur.. Vi er tiltrukket av hverandre både fysisk og psykisk.. hjelp meg? Hva har dere andre og si om min situasjon?
Gjest Illiya Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Hei, tenkt mye fram og tilbake om jeg i det hele tatt skulle legge ut noe om dette, hvertfall på nett! Jeg er 23 år og hun er 33, 10 år. Mye sier mange muligens, for min del spiller det ingen trille hva slags alder hun er i (ok, 40++ er for mye). Har vært borti i forskjellige kvinner over en viss tid. Men har aldri møtt noen jeg er så på bølgelengde som jeg er med hun. Vi har mye til felles, musikk, natur, mat, reising, ja u name it for å være helt ærlig.. Vi er på samme planet ;D Jeg traff henne her i sommer hos en venn, hun kom med typen sin (forøvrig forlovet) og jeg visste det med en gang jeg la mine "unge" øyne på hun at det var noe der.. Greit nok det var på en fest, og det var alkohol inne bildet men trust me, ingen av oss var særlig fulle. Utover kvelden så endte det jo opp med at vi satt og pratet å pratet i evigheter, tilslutt fikk jo typen hennes nok av våres "hemmelige" samtale. Noe jeg og hun syntes at folk gikk over streken fordi at vi satt jo bare å pratet, men enough said. Forrige helg, ny fest. Og vi har kontakt siden i sommer bare så det er sagt, fikk høre at de skulle på samme vors, og fest.. Nok engang, vi ender opp sammen. Prater og denne gangen enda mere flørting, også litt berøring. (Ikke noe seksuelt vel og merke). Også en ny runde med typen, om ditt å datt. Og for å være ærlig så lyver jeg han rett opp i trynet. Vi blir beskyldt for verre ting enn det vi i det hele tatt har gjort. Denne siste uka, har jeg ikke tenkt på noe annet enn hun, og vi har konstant sendt meldinger til hverandre, jeg møtte henne igår (onsdag) Hvor vi satt å pratet om hva vi burde gjøre og kanskje ikke gjøre.. Mellom oss er det noe som bare sier "klikk" når vi er rundt hverandre eller snakker sammen. Men hun har jo som sagt en forlovede..( 1.5 år sammen) Hun vil IKKE at vi ikke kan ses lenger, noe jeg også er enig i, men når du bor på ett lite sted er det lettere sagt enn gjort. Enten guttevenner/jentevenner, det er helt på trynet!! Noen som er av den oppfatningen!! Jeg burde kanskje la vær og gå videre, men jeg får intrykk av hun ikke helt er så forelska i typen, han er god å trygg sier hun.. Hva jeg er vet jeg ikke, men jeg er ikke en som bare stikker når jeg blir lei og vil ha noe annet! Det er ikke i min natur.. Vi er tiltrukket av hverandre både fysisk og psykisk.. hjelp meg? Hva har dere andre og si om min situasjon? Det er visst ikke hennes natur heller. Hun finner bare en i tillegg. Når det er sagt, jeg kan ikke tro dette fører til noen god følelse hos deg? Det å gå bak ryggen på hennes kjæreste, det å være den som ikke er god nok til å vises fram offentlig, men som er god nok kun på privaten? Det sier MYE om henne at hun gjør dette, og likevel liker du henne så godt?
Gjest kenzoo Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Det er visst ikke hennes natur heller. Hun finner bare en i tillegg. Når det er sagt, jeg kan ikke tro dette fører til noen god følelse hos deg? Det å gå bak ryggen på hennes kjæreste, det å være den som ikke er god nok til å vises fram offentlig, men som er god nok kun på privaten? Det sier MYE om henne at hun gjør dette, og likevel liker du henne så godt? Så klart har jeg vel tenkt litt på det, men vi er jo ikke akkurat de første som evnt. går bak ryggen på noen.. Farlig, det var det jeg var! Hun hadde alt hun kunne ønsket seg, utenom den følelsen jeg, kjemien vi har gir henne.. Im clueless. Uansett jeg blir gal i hodet av å tenke for mye på det, det går ikke noen vei der vi er nå. Jeg burde vel bare la det gå og finne noen andre, kanskje på min alder.. Men dama er spesiell! Aldri møtt noen som hun, perfekt er det ordet som passer best! Og jo jeg er nok god nok til å vises fram, men siden det egentlig er ganske hysj hysj så blir det bare sånn..
Gjest Illiya Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Så klart har jeg vel tenkt litt på det, men vi er jo ikke akkurat de første som evnt. går bak ryggen på noen.. Farlig, det var det jeg var! Hun hadde alt hun kunne ønsket seg, utenom den følelsen jeg, kjemien vi har gir henne.. Im clueless. Uansett jeg blir gal i hodet av å tenke for mye på det, det går ikke noen vei der vi er nå. Jeg burde vel bare la det gå og finne noen andre, kanskje på min alder.. Men dama er spesiell! Aldri møtt noen som hun, perfekt er det ordet som passer best! Og jo jeg er nok god nok til å vises fram, men siden det egentlig er ganske hysj hysj så blir det bare sånn.. Hvis hun er så perfekt, får du heller prøve å få henne da, på skikkelig vis. Så slipper du å være en hemmelighet hun har på si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå