Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden innlegget mitt ble misforstått, skriver jeg inn ett nytt:) (Dette har nemlig ingenting med "the game" å gjøre, overhodet.)

Kan man "spille ett spill" og faktisk klarer å gjøre den andre interessert/forelske seg i deg?

Jeg tror man kan påvirke den andre med å "spille"..; ikke alltid være tilgjengelig og faktisk klare å si at man har andre planer, selvom det man aller mest har lyst til, å være hos han.

Man får den andre parten til å lure på om du er interessert, få han til å tenke på deg.

Jeg har noe på gang med en såkalt "player" og tror faktisk det må noen teknikker til for å få han nysgjerrig, og ikke for kjedelig for han.

Har dere noen erfaringer med dette? Noen som har noen råd til å få han nysgjerrig på meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg skjønner hva du mener... :)

Da jeg ble interessert i mannen min, husker jeg at jeg gjorde meg mer hjelpesløs enn jeg egentlig er for å ha en unnskyldning til å be ham over til meg.

Jeg er i utgangspunktet veldig selvstendig, og veldig praktisk anlagt, men da måtte jeg har "hjelp" til alt.

Til gjengjeld laget jeg middag til ham som takk for hjelpen.

Det må vel kalles et slags "spill" der jeg "spilte" på mannligheten og på beskytterinstinktet hans?

Men det hadde ikke fungert hvis han ikke var interessert i å bli bedre kjent med meg i utgangspunktet! Alt jeg gjorde var å tilrettelegge for kontakt hvis han ønsket det... og det gjorde han.

Etter hvert som vi ble bedre kjent så han jo at jeg ikke var så hjelpesløs som jeg lot som i begynnelsen.

Jeg tror ikke det er mulig å manipulere noen til å bli interessert, men hvis interessen først er der, er det mye man kan gjøre for å oppmuntre til videre kontakt.

Og for å være ærlig, litt tilbakeholdenhet skader ikke, men ved å spille "hard to get" kan selv den mest tålmodige mannen miste tålmodigheten.

Skrevet

Akkuratt! Hehe, å forklare noe er vel ikke min sterke side :sjenert::fnise:

Ja det jeg tenker på.. for interessen til å bli kjent med meg er der!

Han sier masse fint, men det hører jeg ikke engang på.

Det han sier til meg har sikkert alle jenten før han falt for, dumt det!

Han vil møte meg hele tiden og dro hjem fra en fest forrige helg for å møte med kl 11 istedet da jeg kom hjem fra jobb. Hyggelig!

Han sier alltid at det er opp til meg når vi skal møtes.

Dette var etter at jeg sa jeg kun var interessert i å være venner og ikke noe mer enn å ha det gøy sammen. Jeg vil ikke knulle og jeg vil ikke falle for han, noe som passer dårlig akkuratt nå.

Det var nettopp etter at jeg ikke var ute etter noen forhold, han hele tiden ville finne på ting med meg, og han flørtes masse og vi har rotet flere ganger.

Jeg lurer på hva han egentlig driver med! Han sier selv han ikke er ute etter noe forhold, men kan ikke gjøre noe om han forelsker seg, han mener dette skal komme av seg selv.

skal jeg oppføre meg som kompis? flørte med han? være blid med samtidig avvisende? Klart jeg vil ha han på kroken, han er jo det fineste jeg noen gang har sett.

Skrevet

Vær litt mystisk, vær litt hemmelighetsfull, ikke la ham få vite alt. For noen funker det med litt sjalusi, men ikke la ham få inntrykk av at du treffer nye menn hele tiden.

En jeg kjenner holdt på å bli gal da han hadde truffet en dame som var veldig hyggelig i virkeligheten, og det endte alltid med klining når de traff hverandre, men hun var veldig kort på SMS, og han måtte alltid sende den første meldingen. Jeg spurte om han ble mindre interessert av dette - nei, heller mer...

Skrevet

Hva tror du skjer når du begynner å være deg selv igjen da? Eller skal du spille spill hele tiden?

Forresten, du har visst det inntrykket at han er en player, og du lurer på hva han er ute etter? Han vil ha deg på kroken, så enkelt er det. Og det får han nok også. Og da har han oppnådd det han ville, og begynner å oppføre seg som han pleier. Dvs se seg rundt etter en ny.

Lykke til

Skrevet
Hva tror du skjer når du begynner å være deg selv igjen da? Eller skal du spille spill hele tiden?

Forresten, du har visst det inntrykket at han er en player, og du lurer på hva han er ute etter? Han vil ha deg på kroken, så enkelt er det. Og det får han nok også. Og da har han oppnådd det han ville, og begynner å oppføre seg som han pleier. Dvs se seg rundt etter en ny.

Lykke til

Jeg er jo meg selv, jeg er ingen andre enn bare meg, når jeg er rundt folk. (Bare sjenert i begynnelsen som folk flest.)

Jeg mener ikke det å være noen andre, her snakker vi teknikker. Om jeg er litt tilbakeholden ved å ikke svare, betyr det ikke at jeg er en falsk person med han. Om jeg snakker med en annen fyr så denne gutten ser det, betyr det fortsatt ikke at jeg er meg selv.

Skrevet
Akkuratt! Hehe, å forklare noe er vel ikke min sterke side :sjenert::fnise:

Ja det jeg tenker på.. for interessen til å bli kjent med meg er der!

Han sier masse fint, men det hører jeg ikke engang på.

Det han sier til meg har sikkert alle jenten før han falt for, dumt det!

Han vil møte meg hele tiden og dro hjem fra en fest forrige helg for å møte med kl 11 istedet da jeg kom hjem fra jobb. Hyggelig!

Han sier alltid at det er opp til meg når vi skal møtes.

Dette var etter at jeg sa jeg kun var interessert i å være venner og ikke noe mer enn å ha det gøy sammen. Jeg vil ikke knulle og jeg vil ikke falle for han, noe som passer dårlig akkuratt nå.

Det var nettopp etter at jeg ikke var ute etter noen forhold, han hele tiden ville finne på ting med meg, og han flørtes masse og vi har rotet flere ganger.

Jeg lurer på hva han egentlig driver med! Han sier selv han ikke er ute etter noe forhold, men kan ikke gjøre noe om han forelsker seg, han mener dette skal komme av seg selv.

skal jeg oppføre meg som kompis? flørte med han? være blid med samtidig avvisende? Klart jeg vil ha han på kroken, han er jo det fineste jeg noen gang har sett.

Så her har vi altså to som går rundt grøten....

giiid så spennende..

og kjedelig.

Skrevet

Always leave them wanting more... ;)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan man si at man ikke er ute etter "the game" men man likevel er ute etter taktikker for å få partneren irritert?

Altså, man bør uansett holde seg for god til å legge seg flat for en person og alltid være tilgjengelig for den personen. Man bør uansett være et eget menneske og ikke alltid være den som tar kontakt og den som gir mest i et forhold. Det jeg snakker om npå er ikke taktiker, men en generell væremåte man bør leve etter, slik at man ikke lar seg oppsluke helt av en partner og glemmer seg selv. Mennesker som ikke glemmer seg selv er alltid mer attraktive partnere. Men det å spille at man ikke er interessert når man egentlig er det etc blir rett og slett for teit. Da har han jo fallt for en eprson som er annerledes enn det du egentlig ønsket å være, og jeg kan ikke se for meg hvordan det kan være en tanke man kan være komfortabel med.

Skrevet

Enkelt og greit: Vi liker de som liker oss! Vær grei og vis at du setter pris på personen. vær real og gi av deg selv, uten å bli masete eller slitsom. Å oppleve ting sammen og å gjøre ting sammen knytter en også tettere til hverandre. Vi er i relasjoner fordi vi opplever de som belønnende, givende på ulike måter, derfor er det viktig at vedkommende føler at h#n får noe ut av forholdet...lykke til!:)

Skrevet
Så her har vi altså to som går rundt grøten....

giiid så spennende..

og kjedelig.

Akkurat det jeg og tenkte!

Jeg får fnatt når venninner skal sitte og analysere meldinger og ord for å finne ut hva de skal og ikke skal gjøre for å få ham, selv etter de har fått noen på kroken så er det om å gjøre å "ha makten" i forholdet. For all del, du må ikke innrømme at du er forelsket, i tilfelle du er mer forelsket enn han osv. Fytti.

Man spiller alltid litt, men hos meg begrenser det seg til diverse flørteteknikker og ellers gjør jeg bare rett og slett mitt beste for å være en helt uimotståelig person generelt.

Å knulle en fyr har i hvert fall aldri skremt noen på dør, er du en gudinne i senga så har du fanget ham for livet. Sist noen spurte hva som var min teknikk for å få gutter, svarte jeg "deepthroat" - sagt på spøk, men det er sørenmeg ikke så langt ute på jordet heller.

Uansett, jeg hater - og jeg vet at også noen gutter hater - å gå rundt grøten. Det er herlig befriende når folk bare sier rett ut hva de tenker.

Konlusjonen min er altså at du skal slutte og spille, gjør som du føler, ta det du vil ha og bli eier av universet.

Skrevet

Det funker nok dersom du bare er uten etter noe kortvarig. Hvis ikke, kaster du bare bort tiden til dere begge.

Skrevet

Jeg tror små uskyldige triks kan funke veldig bra når det gjelder normale gutter ettersom det kan skape litt ekstra spenning, men jeg tror samtidig vi bør avstå fra det når det gjelder playere.

Ihvertfall har jeg den erfaringen selv med en player. Tror aldri han har vært så interessert (og frustrert) som da jeg brukte de triksene, selv lenge etter at han hadde begynt å overnatte. Han var forelska for første gang på mange år i følge vennene hans.

Men det endte selvfølgelig bare med at han til slutt posisjonerte seg sånn at han til slutt fikk overtaket, og da var jeg totalt uinteressant for han. Det er ikke noe jg kunne ha forhindret, da jeg jo egentlig ikke er en player selv.

Skrevet
Jeg tror små uskyldige triks kan funke veldig bra når det gjelder normale gutter ettersom det kan skape litt ekstra spenning, men jeg tror samtidig vi bør avstå fra det når det gjelder playere.

Ihvertfall har jeg den erfaringen selv med en player. Tror aldri han har vært så interessert (og frustrert) som da jeg brukte de triksene, selv lenge etter at han hadde begynt å overnatte. Han var forelska for første gang på mange år i følge vennene hans.

Men det endte selvfølgelig bare med at han til slutt posisjonerte seg sånn at han til slutt fikk overtaket, og da var jeg totalt uinteressant for han. Det er ikke noe jg kunne ha forhindret, da jeg jo egentlig ikke er en player selv.

Du sier du brukte triks, men ikke hvilke!

Gjest Lancelotte
Skrevet

Jeg er enig i at det å "spille" litt er noe helt annet enn å ikke være seg selv.

Jeg "spiller" da alltid i begynnelsen, og det har aldri endt i at han dumper meg når han finner ut hvem som er den virkelige meg! :lur:

Men fra spøk til alvor :P

Det er egentlig veldig lett, ikke la din lykke være avhenging av ham.

Lag dine egne planer, prioriter venner, og si ja til ham når det passer for DEG.

gi ham små hint om at du er interessert, men ikke gå noe særlig inn i dybden.

du trenger heller ikke svare på enhver sms på under fem minutter, eller skrive hele dagsreferatet der. Og sist men ikke minst.. Gutter er myye enklere enn jenter, skriver han ja så mener han sansynligvis ja selv om han ikke har en jublende super happy smily bak. Det er på tide å slutte å overanalysere :fnise:

Skrevet

Hvis den man er interessert i er en player, så bør man nok spille spillet ja. Men dersom de ikke er det, vil de som regel miste interessen hvis man prøver.

Uansett kan det være greit å ha i bakhodet at en som spiller bli-sammen-spillet ofte spiller forholds-spillet også, og tester deg ved å spille uinteressert, legger an på andre damer hvis de er usikre på forholdet en periode, ikke lar deg bli for trygg på forholdet osv.

• 7 måneder senere...
Skrevet

Jeg lurer på en ting... hvor lenge burde man vente før man har sex med en player? har møtt på en noen ganger, bare ute.. men har ventet med sex. han er visst irritert over at det ikke har skjedd ennå, er han da bare ute ettter en ting?

Skrevet

Å lure en du er interessert i til å tro at du er noe annet enn du er må vel kunne kvalifiseres som det dummeste i kjærlighet.

Hadde det derimot dreid seg om krig hadde det vel godt inn i verdenshistorien som noe genialt!

Opp til deg å avgjøre om det er krig eller kjærlighet som er tema med duden din.

Skrevet

spørsmålet er om jeg skal kaste meg i det, og se hva som skjer. ikke spille et spill... tenke at jeg må leve livet og ha det gøy. eller om dette skal være den store kjærligheten, spille et helvettes strevsomt spill og kanskje bli såret uansett.. men jeg er så lost, jeg aner ikke.. forslag? jeg trenger virkelig råd her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...