Gå til innhold

Puppene hopper og slenger !?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet

For et år siden veide jeg ca 100 kg (er 178cm og 22år) og er nå nede på 80 kg som er min trivsels vekt, nå i høst. Det er den vekten jeg hadde fram til rundt 3 år siden da jeg gikk opp rundt 25 kg. (Jeg har ikke vært gravid). I høst så oppdaget jeg at brystene mine slenger og hopper i alle retninger helt i utakt. Jeg må bruke en veldig stram bh for å holde brystene på plass. Nesten fristene å bruke bh under nattkjolen eller i dusjen på svømmehallen :) Brystene ser ellers relativt like ut og henger ikke mye. Er det noen som har hørt om dette før? Jeg Kan dette være relatert til vekt reduksjonen? Eller kan det ha med hormoner å gjøre. Er det noen øvelser jeg kan gjøre? Kan jeg ha skadet noe etter løping på treningsmølle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville trodd at det har noe med nedgangen din å gjøre, kjempebra jobbet forresten!

Har du vært i en skikkelig undertøysforretning å funnet din riktige størrelse? Prøv det, da mener jeg en ren undertøysforretning, de er ofte flinke til å hjelpe...

Kjøp også og god sportsbh til joggingen din, det er meget viktig at den sitter godt, de pengene du bruker på dette vil du bare få igjen for i lengden =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...