Gå til innhold

Hva har skjed nå??


klompen

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn på 2 1/2 år som har gått i barnehage siden august i fjor. Det har gått veldig bra, han stortrives der. Vil ikke hjem når jeg henter og slik.

Men nå får han helt hetta når jeg skal dra derfra, slår seg helt vrang. Er dette noe som skjer innimellom eller??

Er det noen som har litt lenger barnehage erfaring som kan svare meg på dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp helt av!

Trassalder!

har vært borti dette flere ganger. Barnet roer seg så snart du er ute av barnehagen! men du kan jo spørr personalet også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med dette er at de synes det er stas med noe nytt til å begynne med. Så plutselig etter en stund (varierer fra barn til barn) skjønner de at når jeg skal leveres i barnehagen, går mamma/pappa etterpå. Det kan være litt tøft for både foreldre og barn til å begynne med, men etterhvert går det seg til igjen. Du må bare være "sterk" og gi fra deg barnet til en av personalet, si hade og gå. Når barnet ikke ser deg mer, roer det seg antakeligvis. Det er noe som heter "Ute av øye, ute av sinn".12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at jeg gjorde det samme når jeg var liten, og at mamma pleide å ringe bhg når hun kom på jobb for å høre om alt var bra med meg -noe det alltid var! Dette kan jo du gjøre også, så slipper du å bekymre deg! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...