Gå til innhold

Platy

Anbefalte innlegg

Skrevet
Høres jo ut som det er en hunn. Men oppførselen er jo litt rar. Kan være en ung hann, at det er derfor den er litt liten og. Da kan det hende at den akkurat nå driver å blir "kjønnsmoden" på en måte...

Du kan jo prøve en gang til å sette den lille inn igjen bare for å se... Det kaaan jo hende det går bedre nå. Ellers så er det bare å skille de tror jeg. Det er et eller annet som gjør at den ene ikke går så bra med de andre, enten det er kjønn, eller sammensetning av kjønn i stimen eller noe annet, men det virker jo som den ikke passer inn. Sannsynligheten for at den ikke trives så bra alene, og kanskje dør av det er jo ganske stor, men du kunne jo spørre i en dyrebutikk om de ville ta den imot? Så er den ikke alene ivertfall.

Hadde den lille vært den siste dere kjøpte så kunne det vært forklaringen på at den ikke passet inn, for ofte blir det litt krasj når en ny blir introdusert til en allerede dannet stim i et akvarie, men når det ikke er sånn så har jeg ikke så mange fler forklaringer;)

Den er vel bare en kranglefant;)

Den har ikke en slik gattfinne, eller hva enn man kan kalle det, derfor jeg antar at det er en hunn. Den er vel kun ute etter bråk, så om den ikke passer inn etter dette forsøket på å bringe den tilbake, ringer jeg dyrebutikken og spør om de vil ha den, for den kommer jo til å dø alene her :( Takk for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...