Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 wæææ! hvorfor i all verden er det slik at når man ser prisen på det aktuelle reisen så blir det brått 1000 kr dyrere med engang jeg trykka på det billigste romm alternativet (hadde skjønt hvis jeg skulle ha dyrere rom).. prøvde å sjekke på flere reiser, og det samme skjedde... fler som har merket dette? og vet hvorfor? fatter ikke hvorfor, ikke trykket på noe ekstra tilbehør eller lignende... denne prisforskjellen skjedde lenge før jeg fikk sjansen til å legge til noe..
Gjest fd Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Hmm, jeg måtte jo prøve dette, siden du sa det funket sånn. Prøvde å bestille flere reiser, men fikk alltid opp samme pris når jeg gjorde som du forklarte...
Gjest manni Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Vi hadde et forferdelig opphold p Pegasos Club. Elendig service, reiseseng som var umulig å sove på, utvannede drinker, vin som ikke kunne drikkes, alt for mye bråk.Alle ble matforgiftet. Vi fikk ingen kompensasjon. Nazar er hyggelige så lenge man betaler, men så snart man har dratt hjem igjen driter dem i deg. Vi reiser ALDRI med nazar igjen!!!
Gjest Gjesteguri Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Vi var på Pegasos Royal for 2 år siden og hadde ett FANTASTISK opphold! Både vi og ungene STORKOSTE oss! Reiser med Nazar i år også og trolig neste år....og neste år.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå