fuerza Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Jeg var betatt. Han fikk seg dame. Det gjør vondt. Måtte bare lufte.
Gummiloppa Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Det har skjedd med meg et par ganger og... Føler med deg
fuerza Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2009 Takk Jeg vet det går over, men akkurat nå er det bare trist.
Gummiloppa Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Ja, det er ingen god følelse... Første gangen det skjedde med meg var i sommer, og vi hadde en kjempe fin tone. Jeg ante fred og ingen fare, og vips så jeg at statusen hans på facebook var endra til "i et forhold" Men men, jeg kom da over det og
fuerza Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2009 Ja, var gjennom Facebook jeg også fant det ut. Man får greie på mye gjennom der..
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Er det bare facebook som ga deg den informasjonen? Ikke den sikreste kilde..
fuerza Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2009 Ja, er kun gjennom Facebook. Men jeg føler den er ganske sikker, har hatt en mistanke om noe sånt de siste 2 ukene. Han forandret seg.
Gjest Gjest_C_* Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 Føler med deg! <3 Ble selv dumpet for litt siden av hun jeg så for meg å dele fremtiden min med. Umulig for andre å forstå hvordan det føles. Men det går over. Det er den verste smerte som finnes, så er bare å unne seg selv litt ekstra i tiden etterpå. Så dukker det alltids opp flere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå