Gå til innhold

Et Nytt Liv

poia

Anbefalte innlegg

Sååå koselig med sånne dager hvor man kan leve livet litt og bare kose seg! Man må kunne unne seg noen slike dager også. Jentekveld er kos!!!!

Kjedlig med eksen da, men det er nå slik det skal være har jeg forstått..hehehe...Mer normalt det, enn andre veien!

Jo takk var i Oslo selv idag, og der var det kaos!! Mye folk!! blir helt stressa av alle disse menneskene som skal først inn overalt, og først ut og gjerne tråkke litt på deg...hehe..Håper Oslo turen din gikk bra! God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh. Så deilig, ligger rett ut på gulvet til lillesøster og slækker etter å ha sett film. Idag har jeg brukt altfor mye penger på å kjøpe nye klær til meg selv, men fy faen å deilig det var! Bukse i str 40 for faen! I fjør måtte jeg opp i 46! - Jeg begynner snart å elske meg selv her :P

I morra kommer verdens beste venn hjem igjen, og jeg kommer sikkert ikke til å sove i hele natt bare fordi jeg vet at han snart kommer. Herregud! Kutta sitter på flyet nå og jeg ser han igjen om sånn ca 15 timer! <3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah. Det har gått mange dager, og jeg er hjemme i leiligheten igjen. Det er deilig at det er andre folk her, selv om de er litt "nye" i det å bo alene :P Skjønner ikke helt at ting ikke gror i kjøleskapet osv.. Men uansett, snart kommer Kutta hit også og det blir kjempekoselig!

I forgårs var jeg på besøk hos kompisen min igjen. Dvs. utnyttelse uten grenser- kameraten, og jeg har begynt å lure litt på han. Vi har allerede hatt en samtale om at ingen av oss vil ha kjærester osv, men det var noe som skjedde som satt meg ut.

- Når jeg kom ned fikk jeg først hilse på guttungen, noe som er helt greit (jeg har jo kjent fyren de siste 7 åra). Men han og guttungen drar på ferie idag, og det siste han gjorde før jeg dro var å gi meg en ordentlig klem+kyss, kikke på meg og spørre (ordrett): Hva er det du ønsker deg fra Spania?

WTF!?!? Jeg ser jo greia med å spørre om det er noe spesielt man kanskje ønsker seg. Men helt fuckings direkte: Hva er det du ønsker deg? Etter det har det spinni i hue mitt altså. Angst, kom å ta meg. For jeg vil ikke være kjæresten din, men jeg syns det er kjempefint å være på besøk, drikke te og høre på musikk på gulvet.

Om vi ser bort fra den lille tingen der så er det meste fint.

Dessuten går det fantastisk med teateret, det kommer en oppdateringspost på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teaterpost!

Jeg driver en flammegruppe, altså et "teater" som har flammeshow osv. Den siste tiden har det vært litt fremogtilbake grunnet at eksen er med i gruppa, men det virker som om det har ordna seg nå.

Det positive er at det går så jævli bra! Vi har egen nettside nå, får oppdrag med jevne mellomrom, folk i nærområdet begynner å vite hvem vi er osv. Sinnsykt morsomt mao.

Igår laget vi showet som skal kjøres 28 februar, og det blir en litt "strip-tease" versjon av et flammeshow. Vi stiller alle i skjorte/bukse/vest + jentene i hatt, og det blir vrikking på romper og slikking på flammetønner. Jeg gleder meg som et lite barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann..Skjønner at du freaka ut litt ja i forhold til denne lille hendelsen forrige kvelden. Dersom du er klar på at du ikke ønsker noe mer, så synes jeg du skal stå for det, og kanskje hinte litt om det også. Nå vet jeg ikke hvor åpne dere er med hverandre, men er dere såpass at dere snakker om alt så hvorfor ikke fyre løs... Gutter er gutter, og mulig han har misforstått..MEN han kan jo bare være snill også og ikke noe mer? Det er jo også en mulighet, vi jenter har jo en liten tendens til å analysere den minste lille ting, også betyr det kanskje ingenting.

Hehe så hva svarte du på spørsmålet da? Det undrer jeg på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa det som det var - at jeg frika litt ut på det :P Men hvis han ville ta med noe tilbake så var det bare fint.

Hehe, får ta det med fyren når han kommer tilbake. Vi har hvertfall pratet om det kjærestegreine, og det ville ingen av oss ha. Så det er i det minste positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh. Detta må være den mest behagelige dagen noensinne. Startet med å ligge to timer i senga og se på Dr. House... Flammetrening, som gikk greit, eksen og jeg oppførte oss som helt vanlige mennesker, og det var egentlig fint å klare det.

Har vaske badet, dusja, smørt inn meg selv med god fuktighetskrem, fått på en bukse som aldri har passa før. Vet det høres dumt ut, men den er svinkul, fikk den av en venninne og har hatt den i skapet det siste året. Det er forresten utrolig deilig å kunne gå inn i str 40 nå. Alle buksene mine i 44 er for store, og de i 42 sitter fint den første timen de er nyvaska. Artig å oppleve egentlig. Begynner å bli mer og mer glad i meg selv.

Dessuten drikker jeg mer øl enn jeg noensinne har gjort før. Med eksen så torde jeg ikke drikke noenting, for jeg ble så stresset når han ble full. Var et par episoder hvor han sparka/slo, ropte hore til meg på bussen, sovna i hekker osv.. Dermed har jeg aldri tort å "slippe meg løs" på en måte, men jeg trener villt på det nå :P Og det er utrolig deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet i beduggetheten.

Kjære medsamboere. Nå har vi bodd sammen i en uke allerede, og jeg har lagt merke til endel småting. Dere er fantastisk snille begge to, men det er lett å se at dere ikke har bodd hjemmefra før. Det er fint å slukke stearinlys før man legger seg, og rydde på kjøkkenet når man har spist. Enkelt og greit.

Note to self: ikke flytt inn med folk du ikke kjenner virkelig godt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo-humør. Jeg er seriøst helt fuckings drittlei. Eksen gjør ikke annet enn å prøve å skru hue på meg. Oppfører seg eksemplarisk, spør om å låne noe, og når han får lov går det to uker også er det visstnok hans. Fordi han kjøpte det og ga det til meg for over et år siden.

Jeg er faen så lei. Kan ta mye fra meg altså, men når du tar poiene mine blir jeg forbanna. Dessuten blir jeg sint på meg selv når jeg blir så sint, ulogisk egentlig.

------------------

På den positive siden kommer Kutta hjem i morra og han boende med meg helt til september! Ikke noe jobb i Canada, men han blir med meg og det kommer til å bli så fint. Fra i morra (tirsdag) til fredag den uka her blir vi 6 stk boende i leiligheten, og i helga blir vi 5. Fantastisk, og det gjør ingenting, det er bare koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutta er kommet hjem. Våkne netter med skravling og kos og jeg har savna han så masse. Det er fantastisk å ha han tilbake en stund!

Kosekompisen min har dessuten kommet hjem fra ferietur, skal ned å snakke med han iløpet av helga. Blir spennende saker det der.

Jeg har altfor lite tid, og altfor sjelden internett, så dette ble en kort-post...

---- Forestilling i overimorra!!!! <3<3<3<3 Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forestillingen gikk fantastisk! Det var så sinnsykt kult, eneste minuset er at jeg har et brannsår på 5 X 25 cm på magen. Som er jævli vondt! Dagen er bare utrolig fin.

Nå kommer snart mamma, og vi skal ut på konsert for å feire 40 årsdagen hennes. Lillsøss, mamma og meg. El Caco <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toffee! Det er utrolig artig med besøk her altså, men jeg må innrømme at jeg er veldig dårlig på å kommentere i andres bøker, det blir mest lesing :)

-------------

Søndag ettermiddag. Dette har vært en helg full av fyll og selskap av gode mennesker. Har sovet kanskje 7 timer de siste to nettene, og hodet kjennes ut som grøt. Natt til lørdag sov vi 3 stykker i senga mi, og natt til i dag ei venninne og meg. Men det ble ikke mye søvn, mer løsing av verdensproblemer og fnising.

Fredag, midt på dagen, var jeg innom hos kosekompisen. Han hadde plukket masse stener og skjell på stranda og lagt de i mønster på en tallerken. Helt over olje så de skinte kjempefint. Må innrømme at jeg ble litt satt ut akkurat der. Men det var veldig koselig altså.

Dette ble et grøtete innlegg, men jeg gir litt beng. Nå er det "frokost"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahhaahhah. Eksen min har kasta alle skolepapirene mine. Snakk om å være barnslig. Så jeg har vært på rundtur i dag og henta vitnemålet fra videregående osv...

Idag blir det bare avslapping av svømming. Jeg er kjempetrøtt og lei av det meste. Men jeg har vært flink å ordna jobbsøknad som blir postet på vei til svømmehallen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg, selv om du sannsynligvis aldri får lest det.

Igår kveld, lenge etter leggetid, tikka det inn en melding fra deg på telefonen min. Ingen forklaringer, bare: "Vil du sove med meg i natt?" Jeg innrømmer at du allerede har meg rundt lillefingeren når du blottstiller deg selv på den måten.

Dermed kledde jeg på meg og kjørte meg selv og bilen ned i midtnattstimen. For deg.

Det var litt trist å se at du var så nedfor, redd for at livet ditt ikke skulle bli som du ville ha det. Men det meste løsner ved hjelp av litt gitarspilling og masse kos. Du er som meg der, musikk og en god venn som kan prate litt seriøst.

Å se teite ting på tv med deg midt på natta. Med saftglass og popcorn. Og du sovner i fanget mitt mens jeg kan kose med håret ditt. Fantastisk.

Jeg vet du syns jeg sier fantastisk for ofte. Men det her er fantastisk, enkelt og greit.

De siste 7 årene har jeg kjent deg, men ikke kjent dette. Uansett hvordan dette blir fremover så skal du vite en enkelt ting: Jeg er glad for å kunne være vennen din. Følelser eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Long time, no see.

----------------------------

I morgen starter ti-ukersplanen min. Det blir fint.

Jeg har brukt helga på å spise så mye at jeg har blitt kvalm av meg selv. Skikkelig, seriøst kvalm. Motivasjon for å "sulte" seg i ti uker.

Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

Ti ukersplanen har holdt på i 15 dager! Jeg har gått fra 83 til 78 kg, og har nå begynt å spise mer. Synes vektnedgangen ble litt for heftig, selv for meg som har mye å ta av!

Dermed har jeg fått lånt meg en sykkel, og igår syklet jeg 1,3 mil og gikk en halv mil. Idag har jeg syklet to mil, og har lyst til å ut å sykle en til, men må egentlig lese litt pensum ;P Huffa.

Jaja. Jeg overlever vel dette også. 11 kg igjen til det store målet, 15 unnagjort. Det føles litt sært å være over halvveis, på den andre siden så føles det ikke som om jeg har gjort særlig mye for å gå ned.. Så vi får se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1, 7 mil på sykkel idag <3 Så flink jeg er.

Dessuten klarte jeg (hvertfall til nå) å overholde kaloribudsjettet. De siste to dagene var jeg nemlig på ca 1500 dagen, men nå er det tilbake til toppen 1200.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uka har jeg sykla i snitt 1,5 timer om dagen + annen trening, så det sier seg selv at det kalorigreine ikke kan holdes.

Nå teller sunn fornuft, ordentlig mat og masse trim. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Planen går fremover. Med noe hjelp av en ganske heftig halsbetennelse. Rart å tenke på at jeg veide 93 i januar og 76 nå. 17 kg liksom, det er mye plass det!

Ikke noe mer kosekompis, men har blitt totalbetatt av en gutt jeg møtte ute for halvannen uke siden. Han har vært hjemme to ganger, jeg får et tonn med kos, og søte meldinger hver dag. Må innrømme det er deilig. Også virker det liksom litt "seriøst" fra hans side. Deilig.

8 kg til og jeg er i mål. Men vi får se om det blir noe av, jeg begynner nemlig å få endel muskler, og syns de er greie å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...