Gjest Kråkaa Skrevet 28. januar 2009 #21 Del Skrevet 28. januar 2009 Sikkert vondt å må gi slipp på kattene..Dyr er så lett å bli knyttet til! Men det er ingen mulighet for dyrehold der du bor nå uansett? Tenkte på burdyr..Rotter er noen hærlige dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 28. januar 2009 Det har seg sånn at hele huset her skal pusses opp iløpet av det neste halvannet året - og deretter selges. Så jeg får ikke ha noen dyr.. Jeg skal prøve å fylle det med mennesker istede Jeg sov kjempelenge idag. Nærmere bestemt halv 12! Da ble det dusjing og påkledning før jeg inviterte meg selv på frokost hos en venn jeg ikke hadde sett på kjempelenge. Og det var utrolig koselig! Resten av dagen blir fyllt av å skrive en teaterplan, svømme 1000 meter, trene med teateret og kanskje på kveldsbesøk. Idag har jeg ikke tid til å ha kjærlighetssorg og det er fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 30. januar 2009 Haha, jeg dro på kveldsbesøk, ble sjenka halvfull på cubansk rom, og sov ikke i det hele tatt. For en dag. Leiligheten er blitt nogenlunde grei da, og iogmed den er stor, og både jeg og kutta har lite penger når han kommer hjem så blir det kollektiv her. 90kvadrat og 4 mennesker, et halvt år. Spennende. I morgen skal jeg feire meg selv ved å ta en ny tatovering. Jeg gleder meg som et lite barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg har snudd livet mitt på hodet, og egentlig er det veldig greit. Istedet for en Kolbjørn i senga har jeg nå; et strikketøy, en gitar, en pc, første sesongen av House, tre tenger, ei saks og et metallarbeid. Vel, ja, en oppsummering av de siste 20 årene. Jeg har: - hoppa fra 17 meter - bada naken i snøen - padla alene ut til ei øy i Vegårshei, sovet over, fisket osv. - flytta ut hjemmefra som 16åring og ikke flyttet tilbake - dratt Norge på langs med tog, buss og båt (samt iherdig hjelp fra fantastiske venner) - ligget i en blomstereng i polen og sett ut som en hippie - delt nesten 25% av livet mitt med et annet menneske - grini fordi stefaren min knakk nakken på en torsk - i en treårsperiode gått amok på meg selv med skarpe gjenstander - sitti på i en bil som traff en fjellvegg og ble totalvrak - ja, eh, hatt sex i et sandtak - vært førstemann til et ulykkessted, iført morgenkåpe og mobiltelefon - til nå, vært lovlig på fylla med kutta - en eneste gang - drukket te, på veranda, i solnedgang - vært på utallige fantastiske konserter - blåst 57 000,- på et halvt minutt, aksjer - jatakk! - skrevet Valle-bulletin i et halvt år, og savner det fortsatt - solet meg i klyveåsen så jeg fikk rosa legger EDIT: Kolbjørn sier - sett Bjønn live Jeg skal: - dra dit jeg vil - tatovere meg så snart jeg får penger EDIT: I morra, i morra, hører du Ingwild? I morra! <3! - fortelle mennesker jeg er glad i, at jeg er glad i dem - lære meg noe nytt hver eneste dag (idag lærte jeg å rense tepper av mamma) - dra til Egypt å se hvor store pyramidene er på ordentlig - pakke bilen og dra på europatur i minst to uker - dra på besøk til birger så fort jeg kan - motivere meg selv til å leve ennå mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg er faktisk dritimponert over meg selv. 18 dager og minus 8 kg! Jeg kommer snart til å like kroppen min igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) http://i176.photobucket.com/albums/w177/barbeina/SKRIKA.jpg Whohey! Jeg kan egentlig ikke detta bildegreine - så dette er mitt tapre forsøk! det va vi som måste skrika livet ur oss bara för att veta att vi fanns och va Endret 6. februar 2009 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 3. februar 2009 Ting er så sinnsykt varierende. I et sekund kan jeg være i lykkerus - i det neste er jeg totalt i kjelleren. Ikke at det gjør noe, men det irriterer meg å ikke få sove, ikke orker å spise, ikke egentlig orker noenting. Samtidig som jeg vil gjøre alt. Eksen har fått seg ny dame. Under tre uker etter meg, han har fortsatt en haug ting i leiligheten, men ja. Jeg orker egentlig ikke skrive om det en gang, for det blir ikke nødvendigvis bedre. Selv vil jeg ikke ha noe nytt før jeg føler at jeg er klar. Før det ikke gjør vondt lenger, for det er bare redselen for å være alene som er så sinnsyk nå, og å gå videre allerede vil være å utnytte andre mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 4. februar 2009 Det hjelper å trene, heldigvis. Men jeg begynner å bli litt nervøs angående kroppen min, for jeg blir seriøst kvalm når jeg tenker på mat og/eller drikke. Det vil igjen si at jeg blir svimmel eller går rett i bakken når jeg reiser meg fort - noe som er en smule kjedelig i lengda. Må vel bare bite tenna sammen og drikke så mye vann jeg bare kan.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 4. februar 2009 90 kg - startvekt 85 kg - nådd! - årskort i svømmehallen er kjøpt inn! 80 kg - kjøp ny bikini! 75 kg - nå har du penger til en bh eller to! 70 kg - dra på en konsert! 67 kg - Elsk deg selv. Uansett. Målene. Problemstillingen er at nå står nåla på 82, og jeg har mista omtrent halvparten av puppene ;P Så jeg feira det med å kjøpe en ordentlig bh som passa til å svømme i ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er greit. Jeg innrømmer det for meg selv. Hvis ikke jeg kommer over ting snart så er det noe alvorlig galt. Om jeg ikke klarer å spise ordentlig fra idag til søndag blir jeg lagt inn frivillig ei lita stund. Detta funker ikke, uansett hvor overvektig jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #31 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg prøver å være flink, og med vekslende hell går det fremover. Idag kommer lillesøster på besøk, og eksen skal komme innom å hente komfyren og vaskemaskina. Det blir deilig å få inn mitt eget. Mine ting. Jeg har lovt meg selv å på tro og ære bruke det neste halve året kun på meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kråkaa Skrevet 6. februar 2009 #32 Del Skrevet 6. februar 2009 Ikke noe er som å føle at den plassen der man bor er ens eget. Har selv nettopp flyttet for meg selv hvor alle tingene er mine. Og det lukter meg når jeg kommer inn døra. Godt. Ikke få panikk selv om ikke alt går på skinner med engang etter et brudd. Det vil som oftest gå mye opp og ned,frem og tilbake og kanskje litt på skrå. Ikke at jeg er ekspert men bare velmente ord. Og så unnskyld for at bildet ditt blei fjerna...Har prøvd å svart her inne men pcn har bare hengt seg opp så mod. fjerna bildet ditt..Var jeg som varsla dem så føler meg litt skyldig. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #33 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei! Ikke tenk på bilde, jeg trodde det i utgangspunktet var feil å legge det ut sånn, men så visste jeg ikke om noen andre måter å gjøre det på. Null stress Helga har vært fantastisk! Lillesøster kom på fredag, og vi brukte hele kvelden på å slappe av å se gamle filmer på pcen. Lørdag gadd vi ikke stå opp før nesten tolv, og så ble dagen fyllt med snømåking, butikktur og dusjing frem til kvelden. Da kom pappa på middag vi hadde laga, og ble sittende et par timer, noe han omtrent aldri har gjort så sånn sett er det deilig å ha leiligheten for meg selv. Etter at pappa dro ble det hjemmeforspiel med bare oss, utprøving av forskjellige klær, øl og korsetter. Deretter - ut på byn! Hadde aldri trodd det skulle bli så moro, men her sitter jeg altså søndags morgen, ganske full, altfor tørst og med en sovende søster på rommet ved siden av. Jeg dansa med Billy for faen, herregud. (Det er positivt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 8. februar 2009 Middag hos kompis, med påfølgende avslapping med sofa og film. Det begynner sakte men sikkert å ordne seg igjen. Jeg er happy og ting er fantastiske. Og om en eneste uke. 6 hele dager og en halv - så er Kutta her igjen. Å fy faen jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #35 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jeg har nådd 80 kg! Det er 10 kg på 4 uker det, samtidig som jeg har vært på fylla tre ganger og levd livet til det fulle. Forresten har jeg funnet ut at det er kveldene som er værst. De kveldene hvor jeg vet jeg har mye å gjøre, men bare ikke får meg selv til å gjøre noe, fordi alt er så tomt og monotont. Idag har jeg i det minste klart å flytte garderobeskapet da... Men det føles så jævla tomt, samtidig som jeg har det bedre enn på mange år. Gleder meg til det kommer selskap. Trodde aldri jeg skulle si det her. Men sex uten følelser kan være faen så fint. Endret 10. februar 2009 av poia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #36 Del Skrevet 11. februar 2009 Idag føler jeg meg nesten populær - og det er deilig Har vært på skolen og skrevet ferdig eksamensoppgaven, bare litt småplukk igjen nå så skal den leveres i morra ettermiddag. Deretter litt rydding hjemme i noen timer, før det var skyting! 483 poeng! Det er snitt på 8 det! Jeg er gladest i hele verden og "gamlingene" der oppe skrøyt av meg :D Kjempestas Senere i kveld får jeg besøk av en kompis som kommer innom etter jobb, fint med litt selskap sånn på kvelden, det er liksom så tomt her uansett da. Dessuten fikk jeg melding fra en jeg dansa med på lørdag (og har kjent de siste 2 åra for den sakens skyld) Det var litt koselig, hvertfall med tanke på meldingen jeg fikk søndags morgen: Fulle poia Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 11. februar 2009 #37 Del Skrevet 11. februar 2009 Wow...så spennende å lese om livet ditt og de dagligdagse ting...Jeg er mektig mektig imponert over hvor flink du har vært! 10 kg på 4 uker!!! Wow det er jammen bra jobbet. Du har virkelig stått på da;) Del gjerne med meg;) hehehe..Har en egen tråd som går ut på det samme, men langt fra 10 kg nedgang der gitt..Går litt trått om dagen... Stikker nesen innom en annen dag, nå venter natten;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #38 Del Skrevet 12. februar 2009 Hehe, ti kg ja, kjærlighetssorg hjelper på det meste Jeg har bare sluttet totalt å småspise, drikker masse, trener mer enn jeg pleide og ligger i badstu en tre-fire ganger i uka. Funker på meg! Men nå er det de neste ti kiloene som blir vanskelige tror jeg... I går hadde jeg besøk på kvelden og det var kjempekoselig! Tente lys og hørte på lper i stua. Fint. Dagen idag har jeg bare brukt til å slappe av og kose meg skikkelig. Starta med en film til frokost liksom... I kveld er det mulig jeg får besøk igjen, men det er egentlig det samme, for jeg har planlagt kveldsmat og skal trene med stokkene mine idag, slik at jeg kanskje får til litt flere triks etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 12. februar 2009 #39 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja sant det poia, kjærlighetssorg hjelper! Man mister total matlyst og dermed raser kiloene av! merkelig, kjærlighetssorg og omgangssyken er den perfekte slankemetoden! Men, du er jo flink til å trene ved siden av, så da er det jo en grei måte å gjøre det på..holder du det sånn, og er flink med kostholdet ved siden av så er det jo en super start og noe du klarer å holde videre;) flink er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #40 Del Skrevet 13. februar 2009 Så koselig å høre ^^ Rart det der, men motivasjon hjelper alltid altså! Igår kveld kom eksen innom å skulle hente noen filmer han hadde glemt. Det hele utviklet seg til dramalama, bråking, samt noe håndgemeng og jeg fikk tilslutt dytta han ut døra. Slitsom inni hodet? -Ja! Etterpå ble jeg invitert ned til en venn, og ble sittende der å se på film å drikke te til klokka var nesten to. Men ved ca 15 minusgrader gidder jeg ikke ut, så sofaen var god å sove på Variasjon er fint i disse tider. I morgen er det Oslotur for å besøke lillesøster sammen med mamma. Gleder meg masse, skal innom stoff og stil en tur for å få kjøpt meg litt ull til en hette jeg endelig skal få sydd meg. Om to dager kommer Kutta hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå