Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #41 Skrevet 24. mars 2009 Jeg skal på Norwegian Wood, men kun på grunn av Nick Cave, så jeg regner det for så vidt ikke som at jeg skal på festival. Egentlig hater jeg jo rockefestivaler.
Meaty Skrevet 31. mars 2009 #44 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har lyst til å dra på Øyafestivalen, kun fordi Wilco spiller der! Men jeg er jo ikke noe festivalmenneske, så det blir vel bare med tanken. Og litt dumt å betale for en dyr billett, og kun se et kort sett (for det er vel sånn at artistene spiller en time hver eller noe?)
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #45 Skrevet 31. mars 2009 Har veldig lyst til å dra på en av disse, høres moro ut.. Synd jeg ikke har noen venner. *Hatesegselv*
Mermaid Blues Skrevet 5. april 2009 #46 Skrevet 5. april 2009 Skal på Rock for People rett utenfor Praha Usikker på om vi gidder hele festivalen, men skal hvertfall den dagen Placebo spiller =) Får se når resten av slippet kommer. Noen som har vært der før?
Gjest Gjest_mimmi_* Skrevet 5. april 2009 #47 Skrevet 5. april 2009 Blir vel en av oslofestivalene, Where the action is, Way out west og fantastiske Slottsfjell.. Gleder meg virkelig til denne festivalsommeren
Gjest Gjest_Sol_* Skrevet 7. april 2009 #48 Skrevet 7. april 2009 Jeg har ufattelig lyst å dra på Rockperry festivalen i Finland! Masse metalband, men jeg vil egentlig bare dit fordi Tarja Turunen skal synge :rødme: , men har ikke tid eller råd Får håpe hun kommer til Norge snart!!
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #50 Skrevet 12. april 2009 Jeg har lyst til å dra på Øyafestivalen, kun fordi Wilco spiller der! Men jeg er jo ikke noe festivalmenneske, så det blir vel bare med tanken. Og litt dumt å betale for en dyr billett, og kun se et kort sett (for det er vel sånn at artistene spiller en time hver eller noe?) Wilco MÅ du bare få med deg!!! Sjøl skal jeg på Roskilde, Molde og Øya. Kanskje en svipptur til Madrid også... Sånn er livet når man har en kjæreste som skal spille på festivalene, men jeg er ikke lei meg for det
Gjest Wacmoc Skrevet 12. april 2009 #51 Skrevet 12. april 2009 Slottsfjellfestivalen i Tønsberg Skulle gjerne dratt på noe "større", men blir liksom aldri noe av.. Får ta det neste år
Frk edderkopp Skrevet 15. april 2009 #52 Skrevet 15. april 2009 Øya :gjeiper: Meg pg kjæresten. Gleder meg
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. april 2009 #54 Skrevet 15. april 2009 Skal på Rock for People rett utenfor Praha Usikker på om vi gidder hele festivalen, men skal hvertfall den dagen Placebo spiller =) Får se når resten av slippet kommer. Noen som har vært der før? Hei. Hva vet du om Rock for people? Tenker på atmosfære, sikkerhet, sanitet o.l. Er inne på nettsiden til Rock for people, men det er ikke så lett å få inntrykk av sånt der.
Meaty Skrevet 15. april 2009 #55 Skrevet 15. april 2009 Wilco MÅ du bare få med deg!!! Sjøl skal jeg på Roskilde, Molde og Øya. Kanskje en svipptur til Madrid også... Sånn er livet når man har en kjæreste som skal spille på festivalene, men jeg er ikke lei meg for det Ja jeg har sett dem 3 ganger tidligere, både i gammel og ny variant og det var veldig bra alle gangene! Heldig du da, som får oppleve så mange festivaler på så "nært" hold.
Drua Skrevet 17. april 2009 #56 Skrevet 17. april 2009 Slottsfjell, og en dag på øya- hvis det fortsatt er igjen billetter når jeg får feriepenger
Nika_83 Skrevet 17. april 2009 #57 Skrevet 17. april 2009 Fantastiske Bukta Festivalen i Tromsø! Gleeeeeeeede mæ!!! :D
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #58 Skrevet 17. april 2009 Roskilde! Har aldri vært der før, så er veldig spent!
Gjest Gjest_Lille_* Skrevet 20. april 2009 #60 Skrevet 20. april 2009 Jeg skal på Jorddunst i midten av juli og Storsjøyran den siste helga i juli. Gleder meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå