Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wacken!

Har ikke kjøpt billetter enda. Noen som sa det var utsolgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer sterkt T in the park i Skottland.

Gjest Langsyne
Skrevet (endret)
Wacken!

Har ikke kjøpt billetter enda. Noen som sa det var utsolgt?

Ja, det ble det veldig fort :tristbla: E-bay (blir billigere mot slutten), ellers nuclearblast.de, som fortsatt har billetter :)

Endret av Langsyne
Skrevet

Vinjerock!

Høyfjellet, annerledes, ullgenser, vakker, masse gamle kjenstfolk og veldig veldig bra!

Skrevet

Sweden Rock Festival :D

Skrevet

Har en seks måneder gammel unge, så det er litt begrenset hva man rekker av fjas og ablegøyer i år.

Skal likevel hit:

http://www.metalmerchantsfestival.com/

Og sannsynligvis en dagstur innom Inferno, kommer litt an på om det blir tilstrekkelig mye interessant på én av dagene.

Kanskje noe småtteri til sommeren, foreløpig er det ikke noe som utpeker seg som spesielt interessant. Dagsturer eller turer med én overnatting kan kanskje bli aktuelle.

Skrevet

Jeg skal på Alo i år også :danse:

Årets band er ikke bestemt enda, men Hopalong Knut i fjor var en av tidenes beste liveopplevelser. NSGA og Gatas Parlament var også veldig bra - og festivalen arrangeres forøvrig av medlemmer fra Hopalong og NSGA.

Skrevet

Wacken :) Billetter kom i hus for noen mnd siden. Ble visst utsolgt like før eller etter nyttår..

Gjest Charming
Skrevet

Jeg vil på Stavernfestivalen og Roskilde :D

Skrevet

Classic rock festival, og muligens Jæren country festival....

Skrevet

Er d noen som har vært på Glastonbury-festivalen og hva syns du/dere? Jeg og samboern tenker oss dit i sommer...

Skrevet

i år blir det Treungen festivalen . så får vi se hvordan det går !

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_tine_*
Skrevet

Noen som skal jobbe som frivillig på festival i sommer? Jeg skal jobbe på Norwegian Wood. Det blir gøy:)

Skrevet

Skal jobbe på Øya! Men ikke "frivillig", på den måten. :)

Skrevet

Mmmmmmmh...Placebo til Quart - og attpåtil dagen før Depeche-konserten i Bergen! Det er bare dårlig gjort, føler jeg, vil på begge :rødme:

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...