Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke merker anbefaler dere?

Jeg skal ha en ny og ønsker meg en som ikke er så veldig klissete.

Videoannonse
Annonse
Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Jeg liker best YSL og Dior Addict. Mange sverger til Lancôme Juicy Tubes, men jeg syns disse er litt for klissete. Særlig YSL sin syns jeg er bra :)

Skrevet

Av alle ting hadde jeg en fra IsaDora som var veldig god - ellers holder jeg meg til lypsyl og Eight Hour Cream - syns alle gloss er superklissete... :-?

Suz :wink:

Skrevet

Det er IsaDora jeg har nå som jeg synes blir for klissete. :-? Kanskje jeg skal prøve YSL jeg da..

Takk for tips :D

Gjest Ethereal
Skrevet

Lipglossene til Versace og Shiseido er ikke klissete i det hele tatt. I tillegg synes jeg glossene til Biotherm er bra, og MAC, men sistnevnte selges dessverre ikke her i landet.

Skrevet

Hei!

Jeg bruker Juicy Tubes fra Lancome, litt klissete er den men den passer utmerket for mine lepper. Har prøvd Estee Lauder men leppene ble bare tørrere og tørrere av den....

Skrevet

Wet cream lipgloss fra Versace er kjempegod!

Bruker bare de etter jeg oppdaget dem.

Får kjøpt de inne på strawberrynet.

Gjest Jamila
Skrevet

Slenger meg på med lovord for Versace-glossen!

Det at den har lekkert design trekker heller ikke ned :lol:

Juicy tubes og Biotherm sin juicy-tube-aktige gloss syns jeg blir klissete.

Skrevet

wet cream fra Versace er absolutt å anbefale... men er ikke prisgunstig!

Vil du ha en som er prisgunstig og bra,så kan jeg anbefale deg å prøve de du får kjøpt på hennes og mauritz... Kjempebillige og for meg som har det med å rote bort lipglosser hele tiden, så fant jeg fort ut det ble ganske dyrt for meg å kjøpe Versace hele tiden! :Nikke:

Det er jo ingen som ser hvor mye det koster når du tar den på deg!

Skrevet

Lipglossen fra Versace er meget god.. Ikke så klissete som Jousy tubene.... :D

Skrevet

Sebastian sin er veldig god, men jeg vet ikke om du får kjøpt den i Norge.

Gjest Ethereal
Skrevet

TRUCCO (Sebastian) selges hos frisører som fører merket.

Gjest Janna
Skrevet

Fruity Jelly Lipgloss (Maybelline) er god, kanskje bittelittegranne klissete, men herlige farger med diskrèt glittereffekt og god holdbarhet.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dior Addicts lip gloss, ganske holdbar og ikke klissete. Jeg er ikke så begeistret for Juicy tubes - det er fine farger på dem, men de smaker ufyselig og de er klissete.

Jeg fikk lyst til å prøve YSLs lip gloss nå, jeg....

Skrevet

Juicy Tubes fra Lancome er supre, klisser ikke for mye og har en holdbar glans.

Skrevet

Ser det er så mange som skryter av Versace sin lipgloss, tror jeg skal prøve den neste gang, og at det har et lekkert design er jo ingen minus.

Akkurat nå har jeg clinique sin lipgloss, den er jeg fornøyd med, lancome sin er god, men det så lite oppi de!!!! Blir så fort tomme. Juicy Tubes har jeg to av og ahr delte meninger om den. Kan ihvertfall ikke ha planer om å spise eller drikke den nærmeste timen, for blir så klissete.

Skrevet

Ettersom så mange her inne anbefaler Versaces lipgloss, har dere tips om en fin farge som passer til meg med mørkt hår og lys hud?

Skrevet

jeg er blitt helt avhengig av Juicy Tubes fra lancome :oops:

Har kjøpt en hel haug med farger og bruker de flittig!!!!

MÅ alltid ha en slik i lommen!!

GOD SOMMER

-Charmina :briller:

Skrevet

Har dere fått med dere at Lancome nå selger pakker med fem stk mini-Juicy Tubes?

De er bare så søte!!!

Har kjøpt et lager og gitt til mange av mine venniner :D

Skrevet

Jeg som ikke tar meg råd til å kjøpe lipgloss for veldig masse penger, synes jeg Glam Shine fra L'Oreal er å anbefale. Klissete, jo, en er nok det. Men jeg synes den er kjempebra på mine lepper iallfall! :D

Husker ikke hvor mye jeg betalte for den, men det var ikke så mye. Kjøpte den på Hennes & Mauritz, jeg.

Dessuten lukter den ufattelig godt, iallfall den blanke (Clear Crystal) som jeg har. (Har ikke prøvd noen av de andre fargene, men det var et par til der som jeg likte)

Etter jeg kjøpte den har jeg plutselig blitt avhengig av lipgloss, og det har ikke jeg vært før asså!!

Lillian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...