Gå til innhold

single kvinner i slutten av tyveårene og begynnelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens mennene på samme alder og som også er single har hund, ofte en litt maskulin hund!

Videoannonse
Annonse
Gjest LanaLane
Skrevet (endret)

Jeg er i begynnelsen av tyveårene og har 2 katter.....mange av vennene mine har også katt.

Synes den var litt vel vag, akkurat som "damer som har små pupper bruker push-up BH" eller noe i den duren ;)

edit: Må legge til at jeg er samboer på 3 året og. Kanskje DET er den nye stereotypen?

Endret av LanaLane
Skrevet

Jeg har aldri truffet en dame uten pussy. Men ikke med to heller. :klø:

Gjest Infralove
Skrevet
Mens mennene på samme alder og som også er single har hund, ofte en litt maskulin hund!

Har du eit poeng her eller? Du kjem med ein "forklaring" utan å sei kva det er du forklarer.

Skrevet

Enig i at det ikke er ofte single menn har miniatyrhunder fks, men jeg har da støtt på menn med katt.

Gjest StockDama
Skrevet

Kjenner til flere par som har katt/hund enn single, betyr det da at alle par har hund eller katt? =p

trukke det...

Skrevet

Jeg har hatt katt selv om jeg var i forhold jeg. Nå er jeg ikke kommet så langt at jeg er i slutten av 20 årene enda da.

Det er vel logisk egentlig at noen slingle har dyr som holder dem med selskap.

Dyr er ofte mye lettere å ha med å gjøre enn en partner også :lur:

Skrevet

Hahahaha! :ler: Hva skal JEG si da...

Er jente, 32 og har 4 katter OG en "maskulin" hund.... :fnise: (Blanding av Rottweiler/Cane Corso - hannhund på 60 kg)

Kanskje jeg er DØMT til å være singel?? Eller er jeg "butch"??

(Nå skal det sies at jeg har hatt en kjæreste den siste tiden, da.... Men allikevel... hihi :fnise: )

Skrevet

Jeg har hatt hunder før, store hunder som krevde mye. Da var jeg gift.

Nå har jeg katt, det er mer praktisk, den lufter seg selv og er mer selvstendig. Er gift nå også.

Skrevet

Jeg og samboeren er i den aldersgruppa, og vi har både en barsk hund og fire katter, så joda... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...