Mettek08 Skrevet 15. januar 2009 #1 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei! Saken er om det er noen som har tips om hva slags vaskemiddel en bruker på å vaske bhene for hånd? Og hvor lenge har du de liggende i vann før du skyller de før de blir hengt opp til tørk. Jeg blir ikke enig med meg selv om dette. Også har jeg ikke lyst til å vaske de vaskemaskinen heller. Jeg blir veldig glad dersom det er noen som hjelper meg med dette PS!Har du andre gode tips/gode råd om vask av samme saken så blir jeg veldig glad. Rent tøy får man aldri nok av:) Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 15. januar 2009 #2 Del Skrevet 15. januar 2009 Biotex? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parfumfreek Skrevet 15. januar 2009 #3 Del Skrevet 15. januar 2009 Skal mye til at jeg gidder å håndvaske noe. Bruker heller skånsomt program på vaskemaskinen. Eller putter plaggene i en vaskepose - Det skåner tøyet veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå