Gå til innhold

Jenter som hater - dokumentar på TvN i kveld 20.30

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal prøve å se den om jeg kommer meg hjem i tide. Det virket ganske hårreisende..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra programoversikten i dagbladet.no:

20.30 Jenter som hater

(America's Hate Rock Twins) Dokumentar. De 13 år gamle tvillingsøstrene Lamb og Lynx Gaede har bergtatt USAs høyreekstremistiske miljø med musikken sin. De er blitt et globalt fenomen og opptrer regelmessig i mediene. Spesielt er de yndlinger på Internett, der tilhengere og motstandere er i heftig debatt. Men hvem er disse tenåringsjentene, og hva motiverer musikken de produserer? Hvordan har det påvirket dem å få hjemmeundervisning av moren og bli oppdratt av en nazisympatiserende bestefar som merker kveget sitt med hakekors?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i alle fall se begynnelsen. Og så får jeg se hvordan det er.

Men synes sånne programmer, og særlig med så unge mennesker, må være mer trist enn sjokkerende.

Kan se for seg de menneskene som har "sosialisert" dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den.

Ganske stygt å se hvordan disse jentene rett og slett ikke har hatt noe valg, når man er 11 år gammel så hører man på mamman sin ikke sant? Veldig synd når mamma serverer nazipropaganda.

Utover i dokumentaren ser man at jentene ikke er helt enig i alt moren sier, men tror de fortsatt holder på med dette? Skal ikke si noe for sikkert.

Her en en video fra youtube

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det har blitt beskrevet hva den handler om, også har den allerede startet så da er det kanskje liten vits å si hva den handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og ser på nå, og kan ikke annet enn å riste på hodet altså.. Hjelpe meg.. Hvor tar de det fra???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...