Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #21 Skrevet 16. januar 2009 Weight hanging er ikke det som gjøres heller da, det blir brukt en penistrekker, weight hanger er jo det som blei praktisert i visse stammer og kulturer.
Gjest jon Skrevet 11. august 2009 #22 Skrevet 11. august 2009 Ettersom innleggene her inne fortsatt dreier seg om utilfredstillte, frustrerte fruer med manglende tilgang på "skikkelige mannfolk med stor pikk", tillater jeg meg å minne om mitt tidligere forslag for løsning på dette problemet.
vaniljen Skrevet 11. august 2009 #23 Skrevet 11. august 2009 den enkleste måten å ikke komme i ett forhold med en som har for liten pikk, er å sjekke om den er for liten før man går inn i noe seriøst? hvis størrelsen har sååå mye å si mener jeg.
Gjest A Skrevet 23. mai 2010 #25 Skrevet 23. mai 2010 Ettersom innleggene her inne fortsatt dreier seg om utilfredstillte, frustrerte fruer med manglende tilgang på "skikkelige mannfolk med stor pikk", tillater jeg meg å minne om mitt tidligere forslag for løsning på dette problemet. Ellers så kan dem gjøre sånn som når men laver store gummiballer av bare strikker: Dama kan bare tre på mange mange mange kondomer utenpå hverandre- så tilslutt blir den stor nok..Burte funke ganske bra. Hindrer at kondomen kan sprekke også
Gjest Per-Knut Skrevet 18. januar 2011 #26 Skrevet 18. januar 2011 Det MÅ finnes en løsning å dette problemet..
Norna Skrevet 18. januar 2011 #27 Skrevet 18. januar 2011 Herregud! Det går fullt an å ha faste elskere. Dersom kjærligheten er der... Du snakker om presedent monogami-tyranni, trell
Gjest Gorgonzola Skrevet 19. januar 2011 #28 Skrevet 19. januar 2011 Skulle KG vært en valid pulsmåler på hva endel jenter er opptatt av så burde definitivt gutta med pikker på 18+ organisere seg selv, markedsføre seg selv og sørge for å tjene gode penger. Det er, i følge KG, et mulighetenes marked der ute 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #30 Skrevet 25. juli 2013 Størrelse er ikke det viktigste, men ganske viktig. Det er måten han bruker penisen på som teller mest (for meg). Men siden jeg liker dyp penetrering best, er det ikke aktuelt med veldig korte eller veldig tynne ... Ikke for en seksuelt liv som jeg blir fornøyd med iallefall. Så ja, størrelse er faktisk viktig, beklager ... Anonymous poster hash: 0428f...1d1
mijaa Skrevet 9. januar 2015 #31 Skrevet 9. januar 2015 Ellers så kan dem gjøre sånn som når men laver store gummiballer av bare strikker: Dama kan bare tre på mange mange mange kondomer utenpå hverandre- så tilslutt blir den stor nok..Burte funke ganske bra. Hindrer at kondomen kan sprekke også
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #32 Skrevet 9. januar 2015 skjønner ikke problemt, enn hver mann som har tålmodighet nok kan jo bare bruke slike penisforlengere fra jes extender feks. Har ett par kompiser som har brukt slike regelmessig over lang tid og har blitt opp til 4cm større. Funker visst som faen men tar relativt lang tid Joda...bortsett fra: Har du sett en seigmann som blir dradd i? Nettopp. Den blir tynnere. Mye tynnere . Det ene slår det andre ihjel. Anonymous poster hash: 7f455...325 1
Charlene87 Skrevet 9. januar 2015 #33 Skrevet 9. januar 2015 Dagens lattis :-D men jeg er absolutt med på den løsningen ^^
Magnifique Skrevet 9. januar 2015 #34 Skrevet 9. januar 2015 (endret) Ryddet for reklame, samt svar. - Magnifique, mod. Endret 9. januar 2015 av Magnifique
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #35 Skrevet 17. oktober 2016 Der er faktisk en fordel for begge parter at størrelsen er kjent, og evt godkjent, for å unngå pinlige situasjoner. Anonymkode: a80a5...e50
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #36 Skrevet 17. oktober 2016 JAAAA :D Hurra!!! Stemmer for å få innført penis sertifikat. Så slipper vi unna menn som sjekker opp deg med små peniser. Digg!! Anonymkode: bbdfc...acf 1
Fremhevede innlegg