Nilla Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Har hørt en variant av denne nydelige sangen på TV i det siste. Tror det er en reklame for noe. Det er en akustisk versjon, og enten er det en versjon av Whata wonderful world, eller er det en sang som inneholder deler av denne sangen Det er en mann som synger, det er kun en gitar/mandolin i bakgrunnen, og det er en del "o-ing" også. Noen som vet hvem som har gjort denne versjonen?
Perhaps Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Louis Armstrong er mest kjent for den: http://www.youtube.com/watch?v=vnRqYMTpXHc
Gjest Pessimist Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 What a wonderful world ja. Nå har forresten fler enn 1000 palestinere blitt myrdet, og tilstandene i Zimbabwe og Kongo bør man helst ikke tenke på for å beholde forstanden. Det er slike ting jeg tenker på hver gang jeg hører den sangen.
Perhaps Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 What a wonderful world ja. Nå har forresten fler enn 1000 palestinere blitt myrdet, og tilstandene i Zimbabwe og Kongo bør man helst ikke tenke på for å beholde forstanden. Det er slike ting jeg tenker på hver gang jeg hører den sangen. Det handler litt om hva man velger å se på.
Gjest Lurebrus Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Har hørt en variant av denne nydelige sangen på TV i det siste. Tror det er en reklame for noe. Det er en akustisk versjon, og enten er det en versjon av Whata wonderful world, eller er det en sang som inneholder deler av denne sangen Det er en mann som synger, det er kun en gitar/mandolin i bakgrunnen, og det er en del "o-ing" også. Noen som vet hvem som har gjort denne versjonen? Tipper det er denne jeg : http://www.youtube.com/watch?v=2A2Jt4WOxN8 Jeg er veldig glad i denne versonen hverfall
Gjest Lurebrus Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 Oii, gleme å si hva den het... Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow Minner på en måte litt om what a wonderfull world.
Perhaps Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 Tipper det er denne jeg : http://www.youtube.com/watch?v=2A2Jt4WOxN8 Jeg er veldig glad i denne versonen hverfall Dette er noe helt annet enn "What a wonderful world"
Gjest Lurebrus Skrevet 18. januar 2009 #9 Skrevet 18. januar 2009 Dette er noe helt annet enn "What a wonderful world" Indeed it is Men misstenker sterkt at det er denne sangen Nilla etterlyser alikevel
Nilla Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. januar 2009 Oii, gleme å si hva den het... Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow Minner på en måte litt om what a wonderfull world. Indeed it is Men misstenker sterkt at det er denne sangen Nilla etterlyser alikevel Yes! Supert! Det var akkurat denne jeg tenkte på! Hadde fått for meg at det var Wonderful World, men med en gang jeg så innlegget til Lurebrus så skjønte jeg at det var jo denne jeg mente på. Takker og bukker! PS: Til tross for ståa i verden som noen henviser til lenger oppe her, så syns jeg det er godt å høre slike sanger og velge å se den siden av saken også, og tenke på hvordan ting skulle vært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå