Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Hva spiser dere? Hva er typisk meny for en dag?
Noli Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Spiser ganske variert, så det finnes vel ingen "typisk" meny, men her er det jeg spiste i går: Frokost: Eggerøre av to egg (laget med vann) med paprika, agurk og tomat til. Lunsj: Salat fra salatbar på jobb, med skinke i. Middag: Stekt laks med isbergsalat, agurk, paprika, tomat, mais (ikke lavkarbo, men jeg spiser så lite av det at jeg ikke gidder å kutte det ut), sopp. Kvelds: Avokado.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Ok, takk for svar... Det var lite mat, og lite fett.. Har du gått ned mye? Jeg spiser mer karbo enn deg... gått ned 5 kg... men vekta har stått stille i 2 uker nå.. ikke vært så veldig flink i det siste.
momo Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Jeg spiser lavkarbo, men ikke av den strenge typen. Gårsdagen var sånn: Frokost: 2 ryvita med makrell i tomat og agurk Lunsj: skinke, paprika, brokkoli og litt eple stekt sammen Middag: Laksefilet med brokkoli, paprika og agurk Kvelds: 1 ryvita med skinke og paprika og 1 grapefrukt Mellom: 1 klementin og 1 tomat
latte Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Hittil i dag Frokost: Kokt egg Lunch: Cottage cheese med kanel Middag: Stekt kyllingfilet Regner med at tilkvelds spiser jeg cottage cheese
Noli Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Ok, takk for svar... Det var lite mat, og lite fett.. Har du gått ned mye? Jeg spiser mer karbo enn deg... gått ned 5 kg... men vekta har stått stille i 2 uker nå.. ikke vært så veldig flink i det siste. Jeg spiser ikke lavkarbo for å gå ned i vekt, og mange dager spiser jeg mer fett enn i går. Jeg er ganske liten (ca 156 cm og veier vel 45 kg), så jeg trenger ikke så mye mat egentlig. Men har gått ned 20 kg på lavkarbo.
Agurk Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Du kan se hva jeg spiser i "hva har du spist i dag" tråden her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå