Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Hei Vi har nå etter en lang stund bestemt oss for å få katteluke. Grunnen til at vi ikke har kjøpt tidligere er fordi vi tenkte ubudende gjester.. men så kom vi over denne katteluken http://www.microchipcatflaps.co.uk/ den åpnes av kattens microchip, vi må bare registrere inn nummeret på kattene som skal ha tilgang. Genialt!! Jeg lurer på om noen har erfaring med denne luken eller katteluke generellt? Noen tips til hvordan vi kan få katten il å ikke ta med mus og fugler inn? hvordan lære pusene dette? på forhånd takk for svar
Lyra Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Vi har katteluke til vår lille frøken, ikke sånn med microchip, men helt vanlig luke. Det er veeeeldig praktisk, hu kan gå inn og ut som hu vil, og vi kan reise fra henne en helg bare vi passer på at hu har mat og vann nok. Har ikke noen problemer med andre katter som kommer inn, men mus derimot... De kommer ikke inn selv, men har ikke tall på hvor mange ganger jeg våkner til døde mus i gangen... Hu har skjønt at jeg ikke liker dette (kaster dem ut) så når jeg kommer ut i gangen stikker hu av med musa si Men er det prisen å betale så takler jeg det.... Er allikevel takknemlig for tips om hvordan jeg kan få hu til å slutte med dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå