Gjest Fugl Fønix Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Jeg eeeelsker Neil Gaiman, og ville bare informere om at jeg i går kjøpte, og leste ferdig, The Graveyard Book. Og må derfor naturligvis inn å anbefale den. Det som er utrolig fint med denne boken er at den er skrevet for alle aldre. Alle kan nyte den. Jeg kjøpte en utgave som har illustrasjoner av Chris Riddell. Det er ikke så mange (en til hvert kapittel), men de var også veldig gode. Boken handler da altså om gutten Nobody Owens, som for sin egen sikkerhet blir oppfostret i skjul på den lokale kirkegården av da blant annet spøkelsene der. Skal ikke røpe for mye. Så langt har den kun kommet ut i hardback, men koster ikke mer enn 180,-.
Zzyzx Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Finnes i paperback på engelsk iallfall. Holder på å lese den selv nå.
Gjest Fugl Fønix Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Har du bestilt den fra england da? Jeg kjøpte den på engelsk, men i norsk bokhandel (nordlil). Var der de sa at den ikke var paperback.. Litt kjipt, jeg pleier å foretrekke å kjøpe paperback..
Gjest lest Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Står i hylla har lest. Kjøpt i Oslo i hard utgave. Boka var bra... men plottet dårlig. Tre setninger om hvorfor familien ble drept og av hvem. Og resten om livet på kirkegården. Jeg sitter igjen og skjønner ikke helt hva det dreide seg om.
Zzyzx Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Har du bestilt den fra england da? Jeg kjøpte den på engelsk, men i norsk bokhandel (nordlil). Var der de sa at den ikke var paperback.. Litt kjipt, jeg pleier å foretrekke å kjøpe paperback.. Vi kjøper det meste av bøker på Outland, ellers blir play.com mye brukt. Vi venter også til de små paperback-versjonene kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå