Gå til innhold

TVs morgenquis

Tiit

Anbefalte innlegg

Dette innlegget har jeg tenkt å skrive lenge, for hver gang frokosttv er over, og denne quisen starter (mens jeg eks sitter og ammer, og ikke kan reise meg å slå av med en gang) holder jeg på å eksplodere av raseri. Jeg syns det er et GRUSOMT program. Desverre ene og alene på grunn av disse to forferdelige programlederne. De snakker på en sånn måte at jeg får lyst å slå til dem, og jeg er egentlig en ganske fredelig person... Jeg får bare et intens ønske om at de skal TI STILLE, HOLDE KJEFTEN SIN IGJEN, og aldri vises eller høres på tv igjen.

Og for meg høres det ut som om det stort sett er 3 stykker i hele landet som ringer inn til dem, og at det er så utrolig lav oppslutning om programmet at de like godt kunne legge det ned. GJØR DET!!!!

JEG HATER TV2S MORGENQUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er det noen flere som føler det slik? Kanskje vi kan starte en støtteforening.

Og for å ha det sagt: Jeg slår det av så fort jeg har anledning, men noen ganger er jeg opptatt med baby, og da kan det gå noen minutter. Hvilket blodtrykket mitt ikke har godt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foreslår at du lar fjernkontrollen ligge innen rekkevidde heretter, så kan se noe annet og slipper du å ergre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkaa

Slike ting er irriterende uansett om du klarer å skifte kanal i tide..Du vet allererde at "programmet" eksisterer og det er mer enn nok til å bli mektig irritert på at noen kan brødfø seg selv ved å lage noe som er så fantastisk irriterende dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et helt ufattelig dårlig program, de må jo tjene på det ellers hadde de vel ikke sendt det. For min del så hadde det vært så mye bedre om de sendte reprise av en dårlig serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig enig!

Jeg bruker å ha på God Morgen Norge mens jeg er på badet og når jeg spiser frokost. Med en gang jeg hører Frokostquiz-melodien, springer jeg på stua for å skifte kanal fortest mulig! Synes de er helt forferdelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget har jeg tenkt å skrive lenge, for hver gang frokosttv er over, og denne quisen starter (mens jeg eks sitter og ammer, og ikke kan reise meg å slå av med en gang) holder jeg på å eksplodere av raseri. Jeg syns det er et GRUSOMT program. Desverre ene og alene på grunn av disse to forferdelige programlederne. De snakker på en sånn måte at jeg får lyst å slå til dem, og jeg er egentlig en ganske fredelig person... Jeg får bare et intens ønske om at de skal TI STILLE, HOLDE KJEFTEN SIN IGJEN, og aldri vises eller høres på tv igjen.

Og for meg høres det ut som om det stort sett er 3 stykker i hele landet som ringer inn til dem, og at det er så utrolig lav oppslutning om programmet at de like godt kunne legge det ned. GJØR DET!!!!

JEG HATER TV2S MORGENQUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er det noen flere som føler det slik? Kanskje vi kan starte en støtteforening.

Og for å ha det sagt: Jeg slår det av så fort jeg har anledning, men noen ganger er jeg opptatt med baby, og da kan det gå noen minutter. Hvilket blodtrykket mitt ikke har godt av.

Signerer fullt og helt!!!!!!!

INGENTING annet gir meg så fullstendig neller som det programmet der. Gruer meg nærmest til klokka blir 10 og spetakkelet begynner. Er om å gjøre å komme programmet i forkjøpet- men må innrømme at jeg får en viss tilfredstillelse av å skru av midt i hun ene programlederens setninger. Litt sånn "ta den du, gnåletre"

Barnslig, jeg vet.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt gjort å finne så skrikete programledere. Hender jeg sovner mens Knøttet får frokost-tv-puppen sin, og våkner til det levenet... forferdelig!

Jeg ringte attpåtil inn en gang. Fikk alt riktig, men det var visst ingen som vant jackpoten i løpet av den dagen. Er overbevist om det er juks og fanteri. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang i Tyskland kom jeg over en sånt program der den brystfagre programlederen kledde av seg og hoppet på en trampoline i bikini mens hun viftet med eurolapper. Bilmerkequiz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var utrolig godt å få sagt det, og også godt å høre at jeg ikke er alene om å få fullstendig fnatt av dette spetaklet! Det burde ikke vært lov å holde på på den måten.. Jeg er med på hatmail til tv2!!

Jeg synes det er utrolig deilig å svare dem tilbake når de driver å nøder folk til å ringe. Jeg svarer dem at det kommer jeg aldri i livet til å gjøre, og forteller dem hvor idiotiske jeg syns de er. Så barnslig er jeg!! Og så slår jeg av så fort jeg bare får anledning til det. Det er ingenting annet på tv som får meg til å tenne på denne måten. De må ha gått på samme "bli en grufull programleder"-kurset!

Endret av Tiit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i hater-frokost-quiz-klubben. Det programmet er så dårlig at det ikke er verdt ett minutt av min tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...