Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at stadig flere forum, både innenlands og utenlands, oppfordrer medlemmene sine til å gi donasjoner til den daglige driften. Ellers må de forlate forumet.

Hva syns dere?

Ville dere betalt for å skrive her?

Hvor mye evt. ville dere lagt i potten?

Et engangsbeløp eller hver mnd, halvår etc?

Selv ville jeg aldri betalt for å ha vært på et forum. Da hadde jeg nok tatt mine skrivelystne hender et annet sted.

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg hadde gladelig betalt en fast sum pr. år- fordelen med en slik ordning ville være mange som tvungen registrering, kvitt gjestesnakk og fjortizzzzer, ingen kan gjemme seg bak navnet Gjest eller ha flere profiler og snakke med seg selv uten å måtte betale dobbelt opp mm.

500 kroner pr. år!

Minnie

Skrevet

Helt enig med deg der..

Hadde aldri begynt å være her inne heller, hvis det kostet penger.

Skrevet

Jeg hadde heller ikke vært her hvis en måtte betale for det. Det har jeg ikke råd til. Håper at Gry aldri bestemmer seg for å ta betalt for dette forumet.

Men jeg ser selvsagt at det kunne ha vært fordeler med det slik som Minnie påpeker.

Skrevet

Hvor ble spørreundersøkelsen min av?

Skrevet

Nei du,da er det nok av andre forum.

Skrevet
Håper at Gry aldri bestemmer seg for å ta betalt for dette forumet.

Jeg har ingen umiddelbare planer om å ta betalt for bruk av KG.

Men, KG trenger penger til driften, dette får vi fra våre annonsører, det er derfor fint om dere støtter dem :-)

Uten inntekter er drift umulig..

Skrevet

Jeg ville aldri betalt for å være på et forum.

Hadde fint klart meg uten da.

Skrevet

Jeg forsvant fra femme.no da de begynte å ta betalt. Sammen med et dusin andre. Men for KG hadde det vært noe annet.

Men foreløpig får vi gjøre som Gry oppfordrer til - støtte annonsørene.

Skrevet

Det er jo litt galt å si at det er store kostnader med å drifte et php-brukerforum. Alle som har bredbånd hjemme kan sette opp sin egen server, og den er både gratis og vedlikeholdsfri.

Gjest Milah
Skrevet

Jeg hadde heller ikke betalt.. Da hadde jeg heller diskutert andre steder..

Gjest Embla s
Skrevet

Litt enig med Minnie, en symbolsk sum hadde ikke gjort meg noe.

Skrevet

Nei jeg ville nok ikke betalt for og være her. da hadde jeg nok flyttet til et annet forum.

Skrevet

Tviler sterkt på at jeg hadde betalt for å være her, er her nok som jeg er allerede....Hadde heller sett på d som et tegn fra oven.....NÅ, chimp!!! Nå er din KG-epoke over, og du kan aldeles ikke se bort fra at den har vært på bekostning av mange andre ålreite gjøremål, ikke minst på jobben til tider.... :oops: Dette kan du nå ta tilbake!

Forumet hadde dessuten ikke blitt d samme.....liker d som d er akkurat nå jeg.

Skrevet

Og gitt et engangsbeløp for og bli medlem kanskje. men ikke noe faste utgifter,men jeg hadde nok aldri kommet hit i utgangspunktet hvis det hadde kostet penger. Men det er helt greit at det er reklame her og sånn,og så må vi vel alle heller prøve og støtte det litt.

Skrevet

Jeg skulle vurdert å betale noe dersom forumet var 100% reklamefritt.

Imidlertid tror jeg ikke det hadde vært noen suksess med betalingsforum, da terskelen for å trekke til seg nye medlemmer da med ett hadde vært større.

Da er reklamefinansiering et langt bedre alternativ - og forumet er dermed åpent for alt og alle som overholder reglene. Ja til meninger! :)

Skrevet

Hva hvis beløpet hadde gått til redd barna da?

Skrevet

Jeg tror fremdeles terskelen hadde vært høy for noen.

Nå setter jeg det veldig på spissen, men selv om beløpet hadde gått til et veldedig formål så tror jeg enkelte hadde kviet seg. Rett og slett fordi de må betale.

Noen er gniere, atter andre finner det rett og slett som en hindring eller et ork å skulle gjennom en betalingstransaksjon før man får tilgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...