Arielle Skrevet 25. juni 2003 #1 Skrevet 25. juni 2003 Når man har E- bord skal jo forloverne sitte nærmest brudeparet på den midterste armen. tror vi er så få at vi skal ha U- bord (Altså hestesko). Hvor skal forloverne sitte da?
Kaktus Skrevet 25. juni 2003 #2 Skrevet 25. juni 2003 Forloverne våre satt øverst på det ene bordet i U-en på yttersiden, slik at de ikke måtte stå med ryggen til noen under talene sine.
Augustbrud02 Skrevet 26. juni 2003 #3 Skrevet 26. juni 2003 Forloverne våre satt øverst på det ene bordet i U-en på yttersiden, slik at de ikke måtte stå med ryggen til noen under talene sine. Slik satt de hos oss også, om jeg forstår deg rett. Forloverene satt nederst på den ene ytterveggen, altså mot bunnen av U'en.
Kaktus Skrevet 26. juni 2003 #4 Skrevet 26. juni 2003 Slik satt de hos oss også, om jeg forstår deg rett. Forloverene satt nederst på den ene ytterveggen, altså mot bunnen av U'en. Du forsto meg rett! (Ikke så lett å forklare det der...)
diddi Skrevet 26. juni 2003 #5 Skrevet 26. juni 2003 Slik satt vår forlovere også, selv om det var E-bord. Og det fungerte bedre enn i de bryllup jeg har vært i hvor de sitter oppe i midten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå