Gjest Cederic Rueben Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Burde dette forbys http://accidentalsexiness.files.wordpress....8/08/night6.jpg Altså at folk går i brune jakker.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Hun var helt utrolig sexy i det kostymet. Hadde hun også hatt litt bollemus.. *sukk.
Gjest kenneth Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Nei, men jeg kunne tenke meg et forbud mot å ha støvlettene utenpå buksene.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Burde dette forbys http://accidentalsexiness.files.wordpress....8/08/night6.jpg Altså at folk går i brune jakker. Bilder som fremhever kroppen/ det seksuelle hos kvinner, enten dette gjøres med eller uten klær, burde forbys, da det er nedverdigende for kvinnen å bli betraktet på denne måten. Dette bildet er i så måte på grensen av hva som burde være tillatt. Folk må da likevel få bruke brune jakker så mye de vil (eller andre farger for den saks skyld). Om jakka er laget av skinn, burde denne likevel forbys av hensyn til dyra.
EmmaW Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Nei, men jeg kunne tenke meg et forbud mot å ha støvlettene utenpå buksene. Det der er ridebukser, de er *litt* vanskelige å få utenpå støvlene. Ei heller er de beregnet for den slags bruk. Likte antrekket, jeg, men i ville synes det var snodig om jeg så det på gaten her i Norge. Jakken trakk ned.
The Kitten Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 (endret) Endret 15. januar 2009 av The Kitten
Gjest Gjest_lillian_* Skrevet 17. januar 2009 #7 Skrevet 17. januar 2009 Det der er ridebukser, de er *litt* vanskelige å få utenpå støvlene. Ei heller er de beregnet for den slags bruk. Likte antrekket, jeg, men i ville synes det var snodig om jeg så det på gaten her i Norge. Jakken trakk ned. synes jakken var det kuleste med hele antrekket jeg! Kunne gjerne tenkt meg å hatt en slik selv faktisk, da gjerne til trange jeans og et par knehøye støvletter utenpå buksa ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå