Gjest lonepip Skrevet 25. juni 2003 #1 Skrevet 25. juni 2003 Lurer på om det ikke er noen som driver med 69 lenger. Har ikke sett noen som omtaler det. Dette er en av favorittstillingene våre. Deilig å sutte på en nyvasket p### samtidig som du kjenner ei tunge vispe runde der nede.
Gjest kjerringamedkjeppen Skrevet 25. juni 2003 #2 Skrevet 25. juni 2003 jeg tør ikke prøve 69 jeg, typen er veldig keen på det, men jeg er redd for at han vil syns det er ekkelt med nesa i rumpa mi.. selv om jeg er nyvasket og ren, kan det forekomme lukt? har sett i tidligere innlegg at flere gutter syns det er ekkelt.. er det bare med "urenslige" damer de har hatt det med da?
Gjest Embla s Skrevet 25. juni 2003 #3 Skrevet 25. juni 2003 Det var nettopp en laaang tråd om dette. Søk og finn!
Gjest lurven Skrevet 9. august 2003 #8 Skrevet 9. august 2003 138 er dobbelt så gøy... hva er 138 69 er noe jeg må prøve hver gang jeg finner en ny
Gjest Donna Skrevet 9. august 2003 #9 Skrevet 9. august 2003 Jeg også tenker på det med lukt ....at det ikke frister å veldig å ha han liggende med nesen i rumpen min ..og omvendt ......??? eller skal sex være litt ekkelt?
Kamasutra Skrevet 9. august 2003 #10 Skrevet 9. august 2003 69`ern er kjempedeilig så lenge begge er barbert og nyvasket. Om en ikke klarer litt rumpelukt så få det heller la være. Gi forholdet noen år og begge driiiter i lukten. Men personlig så liker jeg best at begge får hver sin gang, slik at den ene kan slappe av mens den andre jobber. Er ikke så flink med fitta til dama mi dersom hun suger pikken min samtidig. :D
Pussy Skrevet 9. august 2003 #11 Skrevet 9. august 2003 hva er 138 69 er noe jeg må prøve hver gang jeg finner en ny 69+69=???????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå