Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Dina_*
Skrevet

Ja, hva skal jeg gi til min gode venn til 40 årsgave? Hva han liker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er "rette"-forumet for dette, men venneskap er jo relasjon, vel?

Takk

Skrevet

Beskriv han litt da, så er det kanskje enklere å komme med forslag :)

Gjest Gjest_Dina_*
Skrevet
Beskriv han litt da, så er det kanskje enklere å komme med forslag :)

Han er alenepappa, har ei lite jente som han er veldig glad i (selvfølgelig)!*

Liker fotografering, men kamera har han nok av..

Han bykemrer seg veldig mye over mindre og litt større ting!* Vel jeg vet ikke helt hva jeg skal bekrive..

hmmm, dette blir litt vanskelig... Vi var sammen en periode for en stund tilbake, men det funka ikke (min skyld), men vi beholdte kontakt og venneskap.

*Kanskje noe som som handler om disse to tingene? Jeg vet ikke..

Skrevet

Kan legge til at han har kjøpt seg en leilighet nylig. Jeg har en del gode ideer til "vanlig" bursdagsgave, men 40 er lissom spesiell!!

Skrevet

Pakk deg selv inn, og gi ham en natt en 40-åring er verdig!

Skrevet (endret)

Hvis han virkelig liker å fotografere, finnes det alltid flere dippedutter som man bare ha! ;)

Linser, stativer, filtere, ny veske, osv osv. Så hvis han er virkelig interessert i noe sånt - kan jeg nok tenke at dette kunne være noe. Men da må du vite hva han har allerede og eventuelt hvilket kamera han har og sånt.

Jeg personlig synes at for en mann blir det litt kjedelig med ting og tang for leiligheten.

Er han også en mann som liker musikk og alle slags elektroniske dippedutter? Da kunne kanskje dette være noe? Finnes i 2 utgaver (litt dyrere og litt billigere), man kan finne norske butikker og priser på kelkoo. Vi har den som er billigere og det er jo helt genialt! Dette er jo kanskje litt 'guttete' (en på 40 er kanskje mer voksen?), men er mannen interessert i dippedutter, da betyr alderen ingenting :ler:

Eller muligens en reise da?

Har du forresten noe prisgrense?

Endret av mrs_bond
Skrevet
Hvis han virkelig liker å fotografere, finnes det alltid flere dippedutter som man bare ha! ;)

Linser, stativer, filtere, ny veske, osv osv. Så hvis han er virkelig interessert i noe sånt - kan jeg nok tenke at dette kunne være noe. Men da må du vite hva han har allerede og eventuelt hvilket kamera han har og sånt.

Jeg personlig synes at for en mann blir det litt kjedelig med ting og tang for leiligheten.

Er han også en mann som liker musikk og alle slags elektroniske dippedutter? Da kunne kanskje dette være noe? Finnes i 2 utgaver (litt dyrere og litt billigere), man kan finne norske butikker og priser på kelkoo. Vi har den som er billigere og det er jo helt genialt! Dette er jo kanskje litt 'guttete' (en på 40 er kanskje mer voksen?), men er mannen interessert i dippedutter, da betyr alderen ingenting :ler:

Takk!

Han er voksen, ja., altså oppfører seg som voksen:) Han likte musikk, men ikke nå lenger. Han er ikke så opptatt av musikk som før.

Jeg tenker at ting til kamera og sånt er kanskje for vanlige bursdager. Jeg vil gi ham noe spesielt! Har ikke råd til dyre ting, men kanskje 1000-2000 kr.

Knust uttrykk, noe som sier noe om ny start og håp! At man gleder seg til de gode liv.

Skrevet

Flere forslag? Det haster litt, bursdagen er på lørdsg:)

Skrevet

Det første jeg tenkte på var en lp spiller til hans gamle lp'er (hvis han har), men siden du nevner at musikk ikke er av interesse så passer jo ikke det så godt..

Kanskje han trenger å finne på noe gøy sammen med kompiser..eller deg?? Gavekort på fallskjermhopping :fnise: eller tur med danskebåten :klø:

Jeg ser du også nevner at han oppfører seg voksent, men kanskje han kunne trengt en skikkelig bra opplevelse ;)

Skrevet
Det første jeg tenkte på var en lp spiller til hans gamle lp'er (hvis han har), men siden du nevner at musikk ikke er av interesse så passer jo ikke det så godt..

Kanskje han trenger å finne på noe gøy sammen med kompiser..eller deg?? Gavekort på fallskjermhopping :fnise: eller tur med danskebåten :klø:

Jeg ser du også nevner at han oppfører seg voksent, [b]men kanskje han kunne trengt en skikkelig bra opplevelse ;)

Fallskjermhopping er en knall ide!! For jeg vet han liker det! Men hvordan skaffe et gavekort til?

Takk for de andre forslagene også:)! Han har ikke lper og tror ikke han kommer til å like det, har forresten gavekort til d anskbåten, til 4, men det blir ikke spesielt i og med jeg fikk det av en butikk)

Skulle ønske jeg visste hva som kan være skikkelig bra opplevelse for ham, han er så oppgitt og har en veldig avslappet forhold til sosialt liv, nå i de siste!

Skrevet

Hvor i landet bor han da? :)

Skrevet

Jeg stemmer også for en opplevelse! Det er noe man husker, ting og tang blir gammelt og utslitt etterhvert, mens minner er varige :)

Kanskje en opplevelse han kan dele med datteren og evt deg? Hm...

Skrevet
Hvor i landet bor han da? :)

Tusen takk for forslaget! Nå er gavekortet i boks (bokstavelig talt, hehe)

Søkte på nettet med engang, stad vet du:)

Skrevet
Jeg stemmer også for en opplevelse! Det er noe man husker, ting og tang blir gammelt og utslitt etterhvert, mens minner er varige :)

Kanskje en opplevelse han kan dele med datteren og evt deg? Hm...

Du har rett i det du sier om at minner er varige! Jeg har allerede kjøpt et gavekort til ham, men de er ikke noe i veien at jeg/vi blir med ham og se på:) Har høydeskrekk (kanskje på tide å vinne over det?, nei, jeg tørr ikke!)

Skrevet

Brukte litt mer enn planlagt (nesten 3000 kr) men han er verdt mer!

Takk for innspill alle sammen! Elsker KG!!!

Skrevet

Jeg må si at jeg er litt misunnelig på han :fnise::fnise:

Skrevet
Jeg må si at jeg er litt misunnelig på han :fnise::fnise:

:fnise: ja han kommer til å bli glad! Men igjen, takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...