Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og kjæresten har nå vært sammen i 2,5 år. Vi har et trygt og godt forhold. Men så har det seg slik at kjæresten har en venn (tidligere felles venn, men jeg klarte ikke lenger hennes moral eller livssyn) som han kun er med når jeg er på jobb. Jobber vekke to uker av gangen. (for de som måtte tro det, så er jeg ikke sjalu) jeg bare undes på hvorfor de aldri treffes når jeg er hjemme. Han forteller aldri at de har planer eller lignende. i forveien. når eg ringer fra jobb og spør om han hadde en fin dag, sier han ja, og at han har vært med denne venninen. Men får aldri vite hva de har gjort, selv når eg spør. Lurer på hvorfor han gjør dette.

Og til de som lurer på hvorfor jeg ikke spør kjæresten min, så er det for ikke å virke hysterisk sjalu eller kontrollerende. Vet liksom ikkje hvordan eg skal formulere meg uten at det blir veldig feil

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
jeg og kjæresten har nå vært sammen i 2,5 år. Vi har et trygt og godt forhold. Men så har det seg slik at kjæresten har en venn (tidligere felles venn, men jeg klarte ikke lenger hennes moral eller livssyn) som han kun er med når jeg er på jobb. Jobber vekke to uker av gangen. (for de som måtte tro det, så er jeg ikke sjalu) jeg bare undes på hvorfor de aldri treffes når jeg er hjemme. Han forteller aldri at de har planer eller lignende. i forveien. når eg ringer fra jobb og spør om han hadde en fin dag, sier han ja, og at han har vært med denne venninen. Men får aldri vite hva de har gjort, selv når eg spør. Lurer på hvorfor han gjør dette.

Og til de som lurer på hvorfor jeg ikke spør kjæresten min, så er det for ikke å virke hysterisk sjalu eller kontrollerende. Vet liksom ikkje hvordan eg skal formulere meg uten at det blir veldig feil

høres litt rart ut, hadde nok spurt han.

Skrevet

Har du tenkt på at det rett og slett kan være fordi du tydeligvis ikke liker henne, men han fremdeles ønsker å holde kontakten? Vi har vel alle sånne ting som vi velger å legge til dager kjæresten ikke er hjemme, om det så er å spise sjokoladeis i senga, bruke masse penger på shopping, feste hele natta eller møte mennesker kjæresten ikke er interessert i å møte.

Skrevet

Du vil ikke virke hysterisk sjalu eller kontrollerende. Derfor ønsker du heller å fremstå som at du gir faen, er naiv og litt dum? Huff...kjære, vakre vene. Synes nesten du er heldig hvis typen din IKKE finner på noe sprell. Han vet så godt at han uansett ikke blir konfrontrert.

Det eneste tipset jeg har er: snakk med han! Bare det ikke ender opp med at han begynner å dekke over den halveise åpenheten sin...Men det er kanskje det du er redd for? Er det derfor du er såpass forsiktig med konfrontere? (for den skjønner jeg faktisk)

Til nød kan du kanskje be noen av dine ORDENTLIGE venner til å følge med litt. Du er vel ikke totalt venneløs ved siden av? Synes storyen virket på grensen til å være usannsynlig. Så det hadde ikke forundret meg om at du er venneløs nå kommer som en tileggsopplysning. Anyway: Tror venner er kjekke å ha i dette tilfellet.

Skrevet

Det kan godt være at de ikke har planer.

Det kan være slik at venninnen vet når du er ute, og at hun kontakter han da fordi hun ikke har lyst til å omgås deg, eller fordi hun regner med at dere har nok med hverandre når du først er hjemme.

Slik er det i alle fall med venninnen min. Mannen min jobber rotasjon, to ute/to hjemme, og de to ukene jeg er hjemme hører jeg aldri noe fra venninnen min av de to grunnene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...