Gå til innhold

Hvilke Everyday minerals-farger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å bestille gratis prøve av Everyday minerals foundation og consealer.

Men jeg har aldri brukt noe sånt før. Hvordan velge riktig farger..?

Jeg har mørkebrunt hår, men ikke kjempemørkt. Øynene er grønnbrune. Da jeg var liten fikk jeg fin solbrun hudfarge på sommeren, og var sjelden solbrent.

Nå har jeg derimot alltid veldig lys hud. Skal jeg prøve en av de som er beskrevet for å passe min hår og øyefarge, hvor lett jeg tidligere pleide å bli brun og skjelden solbrent?

Eller bør jeg gå for en som passer best for ømfintlig, blek, lys hud som lett blir brent?

Eller kan resultatet bli fint ved å velge en som "passer alle"?

Og...

Jeg er skikkelig blek! Har holdt meg mye vekk fra solen, fordi den har ofte gitt meg hodepine. Er også utålmodig og orker ikke å ligge stille i en evighet for å få litt farge.

Jeg smører meg inn med høy solfaktor og er redd for å bli brent.

Har tatt sol endel ganger, for at huden skal "bli vant" før sydenturer. Og soler meg litt når jeg er i Spania eller Nord Afrika. Men brun blir jeg ikke! Blir litt mindre lys overalt, mest på magen. Synes jeg blir lettere solbrent nå enn før også.

Har huden min blitt så vant til å være vekk fra sola, at det tar kjempelang tid før den tar til seg farge og blir som før igjen...?

Det så ut som jeg hadde latino-aner da jeg var liten. Da var jeg mye utendørs og i solen også asså, men... Vil ha brun og fin farge igjen! Finnes det håp?

Ikke spray-tan, mousse, krem osv... Men noe jeg kan gjøre for at huden naturlig blir som den var for mange år siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at mange går til parfymerier og spør de som står der om hva som passer til deres hud. De later som de er intr. i å kjøpe noe i parfymeriet, men sier etter all infoen de trenger, at oiiisann, synes den er litt for dyr. Eller har ikke penger nå, men kommer tilbake og kjøper den i morgen. osv...

bestiller tilslutt på nett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...