Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har ommøblert hjemme. Og nå får jeg problemet med at tv-antennen som kommer ned fra loftet, ikke rekker bort til tven... Hehe, sikkert utrolig blondt spørsmål..men hva gjør jeg med det? Går det an å forlenge den på noen måte? Mannen er bortreist, og kona har gått amokk hjemme som dere skjønner.....
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Jeg formoder det er antennekabelen du mener. Du kan kjøpe en ny, lenger kabel.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Jeg formoder det er antennekabelen du mener. Du kan kjøpe en ny, lenger kabel. Dette er et godt råd om du har "normalt" antenneuttak i veggen, men er en kronglete løsning om det (slik som hjemme hos meg) går én lang kabel fra antenna på taket og helt frem til TV'en... Uansett burde det gå an å få kjøpt ekstra antennekabel og skjøtestykke til denne på en hvilken som helst TV-butikk.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Du kan jo ha flaks at det ligger mer kabel på loftet:) Sjekk om det ligger mer der, og er du heldig så er det bare til å trekke ned mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå